![]() |
Zeg dat je een makaak bent, of ik sla harder!
Beste forummers,
In MO-magazine ben ik op volgende reeks incidenten met racistisch politiegeweld gestoten: http://www.mo.be/artikel/zeg-dat-je-...-ik-sla-harder Wat is uw mening hierover? |
Geweld , maaak nie uit dooorwie = nuttelooos , m.a.w. brengt niks bij !!!!
|
Citaat:
|
Wie is wie ??
Wie = wie ?? Wie = de vijand ?? Wie is de vijand ?? |
De onkunde van de Belgische flik is wederom aangetoond. Het is namelijk "makak" en niet "makaak".
|
Citaat:
![]() ![]() De term "makaak" werd eerst bedacht door de Fransen die de Algerijnse burgerbevolking samendreven in kampen om hen te folteren, te vermoorden en te verkrachten: ![]() |
Citaat:
Ooit gehoord van comité P ? ik ben tegen volkomen willekeurig racistisch geweld door politieagenten maar begrijp volkomen de agressieve aanpak van allochtoonse of extreem-linkse amokmakers omdat die zelf niet vies zijn van ontoelaatbaar geweld tov ordehandhavers.. |
Citaat:
|
M.a.w.: "Ik vind dit kunnen. Het zal waarschijnlijk toch wel overdreven zijn, en je moet toch op een of andere manier vreemdelingen afschrikken."
|
Die politieagenten zou je helemaal de tyfus in moeten slaan.
|
Citaat:
Niet dat het mij verbaast, maar het heeft wel het voordeel van de zaken duidelijk te stellen. |
Citaat:
|
Citaat:
Is het comitè P dan ook racistisch ? want ze hebben de klachten uit uw links blogje blijkbaar niet ernstig genomen ... |
Citaat:
|
Citaat:
Wie durft er nu denken dat allochtonen ook maar enigszins in de fout zouden kunnen gaan. Iedereen weet toch dat de agenten altijd in fout zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof daarentegen dat het een misdaad is een 9 jarig kind te penetreren. Verder geloof ik ook dat het aanbidden van een meteoriet waanzinnig is. Enz...... Jij niet dan ? |
Citaat:
Mijn vraag blijft onbeantwoord. Misschien ligt het aan je cultuur? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be