Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
JUIST, die perceptie is dan dat marokkaanse jongetjes over geparkeerde auto's lopen, antennes afbreken, ruitenwissers molesteren, koetswerken bekrassen...
|
En de Belgen zijn dan ook zo dom volgens Dorus...De straten zitten namelijk vol met geparkeerde auto's terwijl er zoveel lege parkeerplaatsen in garages te huur aangeboden worden tegen weinig geld. Strakjes worden de allochtone jongetjes weer wakker en dan gaan al die auto's er weer aan. Ik stel me alleen nog de vraag waar autochtonen hun geld blijven halen om hun auto's elke dag weer te repareren. :? :lol:
|
:? Wat voor een vreemde post is me dat... :?
Leef jij op de maan, of ben jij echt in de waan dat er evenveel "parkeerplaatsen in garages" zijn als dat er auto's zijn? 8O
Jij stelt je de vraag waar autochtonen dat geld toch blijven halen... :roll:
Misschien dat die "autochtonen" gaan werken, en alzo het geld ophoesten om de reparaties te laten uitvoeren aan hun wagen?
Al eens bij stilgestaan, licht van Europa, dat sommige mensen dag in, dag uit werken?
Jij vindt het blijkbaar supergrappig om in vraag te stellen waar mensen het geld halen om reparaties te laten uitvoeren aan toestellen/gebouwen/... na schade aangebracht door vandalen, of dit nu gele, witte, zwarte of groene criminelen zijn.
'k Had jou diezelfde vraag wel eens willen horen stellen vorig jaar februari toen ik vaststelde dat mijn wagen volledig bekrast was, alle 4 de banden kapot gestoken, na een nachtje geparkeerd te staan op mijn oprit.
Een kieken als jij antwoordt daar dus op dat ik dan maar een goedkope garagebox moet gaan huren... :roll:
Nadat ik dan mijn voertuig, dat ik broodnodig heb om me naar mijn werk te begeven, had laten repareren zou jij dan gevraagd hebben waar ik, die superrijke Belg, dat geld toch blijf halen om die reparatie te laten uitvoeren.
Zum kotsen!!!
Ga nu maar snel terug boekjes lezen van Musty ofzo, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid verruim je je horizon op ongekende schaal...