![]() |
Vlaamse Moslims
Valt het U ook op dat de moslimgemeenschap steeds meer vlaamse bekeerlingen met extreme boodschappen naar voor schuiven ?
Is dat een extra dimentie van provocatie of worden ze letterlijk gebruikt ? De vlaamse Stéphanie Djato als nikab draagster De Vlaamse Xavier Meert als de Exorcist En er zijn wel mer vlaamse meisjes die de moslims voor hun kar aan het spannen zijn . ze gaan steeds verder en verder . |
Ben je nu aan het waarschuwen dat er binnenkort een paar vlaamse maagden in niqaab zouden kunnen zelf-ontploffen?
dat ze die kinderen dan maar eerst goed duidelijk maken dat de hel vol met vrouwen zit en als ze dan toch in het hoerenparadijs geraken, dat ze dan gewoon één groen floeren kleed krijgen waar ze het eeuwig mee moeten doen! |
Citaat:
Salafisten, die erg sterng zijn in de leer, in vergelijking met " culturele moslims". Bekeerde Belgen gedragen zich vaak als regelrechte sekeleden,juist omdat ze worden bekeerd door fanatici, maar het is dus wel hun eigen gedrag waar aandacht naar gaat he? Niet iedere moslim maar zij zelf zijn daar verantwoordelijk voor. De meeste moslims zetten hen daar niet toe aan, keuren hun gedrag zelfs af, dus veralgemeent u nu echt wel sterk. |
Citaat:
Het grote verschil is natuurlijk dat iemand die strikt volgens de bijbel leeft vreedzaam is en gelooft dat de ongelovigen zullen gestraft worden in het hiernamaals...en dat iemand die strikt volgens de koran leeft vindt dat de ongelovigen nu al mogen gestraft worden. |
Citaat:
Hiernamaals?? Je moet er toch echt wel een paar mankeren wanneer je daarin gelooft, tenminste dat is mijn mening ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik waarschuw niets , ik las een paar feiten die zich voordeden en open er een vraag over . dat zal niet mogen zeker ? we zien hoe de moslims rond de hete hangijzers heen draaien in het exorcist proces . maar ook uit Uw reactie moet ik meteen de vaststelling of de link maken dat ........ " in de naam van , of als god het wil " alles mag onttrokken worden aan de westerse vrijheid en wetten . |
Citaat:
Maar in het dagelijks leven stel ik ook vast sat hoe gematigd Moslims ook zijn dat er heel weinig weerstand of veroordeeling is ten aanzien van broeders die over de schreef gaan . |
Citaat:
Welnu, ik blijf trouw aan het Ijzertestament. Ook voor moslims is Jezus, de Messias, de Christus: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgen ijzersoldaten strikt de bijbel? Dacht het niet.. maar verzin gerust nog iets.....over het hiernamaals mag ook... |
Citaat:
Wij zijn stof, niets meer en niets minder, tijdelijk en vergankelijk.... |
Citaat:
Of zie ik dat weer verkeerd . Is het weer veroordeeld als rasistisch , te stellen dat het dragen van een nikab , en het plegen van exorsicme niet thuis horen in onze maatschappij . Dus zeker geen goed voorbeeld zijn van integratie . Wat staat er dan zo verkeerd ? |
Citaat:
Feit is dat ik de slogan "AVV VVK" perfect onderschrijf, en jij denkt dat je een paar vijzen los moet hebben om daarachter te staan. Ieder zijn mening. Mijn mening sluit echter het best aan bij het Ijzertestament. |
Citaat:
|
Citaat:
Naar mijn ervaring zijn er maar heel weinig mensen die er zich kunnen bij neerleggen dat dood, dood is... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be