![]() |
Als je moet kiezen.
Als je moet kiezen, wat kies je dan?
![]() of ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het tweede, eveneens zonder twijfel.
|
Noorwegen! :cheer:
|
Citaat:
|
Zeker het eerste!!
Mooie natuur, prachtig gewoon. Nog grotendeels ongerept. Geen massa-toerisme. I like it!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik hou wel van een wat warmer klimaat, van de open zee, de tropische natuur, etc. Daarom is het des te spijtiger dat mensen bij een strand en bij de zee meteen aan Blankenbergse massa's denken. |
eerste foto natuurlijk...
|
Ik ook numero twee, omdat ik het associeer met een Polynesisch eiland en daar heb ik wel iets mee.
(Heb Oahu (Hawaï), Tahiti, Bora Bora, Huahine, Moorea en Paaseiland al mogen bezoeken en hoop ooit ook nog eens naar Nieuw Zeeland te kunnen gaan.) |
Als het enkel van de foto's afhangt kiest de meerderheid wel voor nummer 1 denk ik.
Maar kiest er u zijn reisbestemming op basis van 1 foto? Best mogelijk dat die mooie fjord het enige is wat er daar in de buurt te zien of te doen is. Terwijl het eerder fraaie, maar na een dag of twee waarschijnlijk ook saaie strand misschien wel omringd is door de meest fantastische landschappen en belevenissen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu niet terugkrabbelen eh? Bij de openingspost was het nog van "moet kiezen" en nu is het nog slechts "mogen kiezen". Als ik dat voordien had geweten... |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be