Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Ik wil forumlid "Artisjok" terug (https://forum.politics.be/showthread.php?t=171936)

Rudy 5 juni 2012 22:45

Ik wil forumlid "Artisjok" terug

Beste moderatie,

Ik zou het onlangs geband forumlid "Artisjok" terug in ons midden willen hebben. Ik wens ze terug op het forum.

Is dit mogelijk ?

Rudy

Ratatosk 5 juni 2012 22:52

Waarom?

Koenraad Noël 5 juni 2012 23:09

Dat zal een hevige reactie ontketenen.

Ratatosk 6 juni 2012 00:56

Suqar 7loe mogen ze van mij ook permanent bannen. Eventjes door 60 pagina's geworsteld.
Sommige kennen echt geen schaamte, dit geldt ook voor degene die de ban's ongedaan willen maken.

mkb 6 juni 2012 01:29

Artisjok frequenteert nog een ander forum, dat is hier onlangs redelijk uitgebreid aan bod gekomen. Misschien kan je daar asiel aanvragen?

Eigenzinnig 6 juni 2012 05:20

Gaat dit weer zo'n 'wisordsoap' worden ?

En spreek je in eigen naam Rudy ?..of ben je ondertussen ambassadeur geworden voor BTF land ?

vlijmscherp 6 juni 2012 07:24

is die hier nog niet?

Eigenzinnig 6 juni 2012 07:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6156079)
is die hier nog niet?

Als souffleur voor het restantje van de club ?

circe 6 juni 2012 08:48

Rudy voelt zich misschien een beetje eenzaam in die grote boze wereld? Waar is mama nu toch?

Eigenzinnig 6 juni 2012 08:57

Reistip :

giserke 6 juni 2012 09:01

Iemand die op een nevenforum gaat debatteren hoe ze dit forum kunnen platleggen, hoort hier dan ook niet thuis.

giserke 6 juni 2012 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 6155974)
Suqar 7loe mogen ze van mij ook permanent bannen. Eventjes door 60 pagina's geworsteld.
Sommige kennen echt geen schaamte, dit geldt ook voor degene die de ban's ongedaan willen maken.

Wat kunnen we toch weer volwassen overweg met andere meningen en strekkingen. :roll:

circe 6 juni 2012 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6156167)
Wat kunnen we toch weer volwassen overweg met andere meningen en strekkingen. :roll:

dit heeft niks met meningen of strekkingen te maken, maar alles met haar rol in het Bash The Fascists-clubje.
Blijkbaar werd ze ofwel positief gediscrimineerd door de mods, of anders vonden ze het niet bewijsbaar dat zijzelf één van de leden was onder een andere nicknaam. Nochtans werd ze netjes met "Suqar" aangesproken door de anderen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6156166)
Iemand die op een nevenforum gaat debatteren hoe ze dit forum kunnen platleggen, hoort hier dan ook niet thuis.

giserke 6 juni 2012 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6156173)
dit heeft niks met meningen of strekkingen te maken, maar alles met haar rol in het Bash The Fascists-clubje.
Blijkbaar werd ze ofwel positief gediscrimineerd door de mods, of anders vonden ze het niet bewijsbaar dat zijzelf één van de leden was onder een andere nicknaam. Nochtans werd ze netjes met "Suqar" aangesproken door de anderen.

vraag is niet of ze al of niet op dat forum fungeerde, vraag is of ze actief deelnam om dit forum hier te sabotteren.

circe 6 juni 2012 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6156177)
vraag is niet of ze al of niet op dat forum fungeerde, vraag is of ze actief deelnam om dit forum hier te sabotteren.

Iedereen die op dat forum aanwezig was (buiten de klokkenluider) is een mol. Of ze nu zelf met creatieve voorstellen kwam (weinig waarschijnlijk) of niet.

giserke 6 juni 2012 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6156179)
Iedereen die op dat forum aanwezig was (buiten de klokkenluider) is een mol. Of ze nu zelf met creatieve voorstellen kwam (weinig waarschijnlijk) of niet.

zever in pakskes. Als ik dat forum zou vinden, zou ik er ook probern op te geraken.
Al is het maar om te kloten.

eno2 6 juni 2012 09:39

Er zijn mensen die dit forum zo serieus nemen, dat ze er hun forumleven ervoor voor over hebben om het forum te verbeteren. Dat zijn nu precies de mensen die gebannen worden, terwijl de seriële schelders en beledigers en persoonlijke aanvallers en persoonlijke lasteraars mogen blijven.

Ik wil de beslissing van moderatie in de BTF-zaak niet becritiseren, die was terecht.

Maar als je ziet, wie hier allemaal amnestie kreeg en krijgt, dan vind ik, dat de drie gebannenen dat zeker ook waard zijn, zulke amnestie. Als de enen een tweede kans krijgen, dan de anderen ook.

Maar het is niet echt opportuun van Rudy om dat nu al zo vroeg na de feiten te vragen. Beter een jaartje wachten. Komt daar nog bij, dat wij niks te willen hebben.

Het is ook een onrecht dat Sugar niet mee gebannen is met de rest van de groep. Hoeveel bans op een rij mag die eigenlijk wel cumuleren? Zes? Zeven? Acht? Artisjok was iemand die nooit schold noch persoonlijk beledigde. Sugar die doet zo goed als niks anders.

Pontifex 6 juni 2012 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6155880)
Beste moderatie,

Ik zou het onlangs geband forumlid "Artisjok" terug in ons midden willen hebben. Ik wens ze terug op het forum.

Is dit mogelijk ?

Rudy

Beste,

Het lijkt de moderatie niet opportuun om iemand toe te laten die uitlokkende tekst plaatst, om met het resultaat ervan, het forum via juridische weg te schaden.

Pontifex.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be