Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Nikabvrouw dient klacht in tegen politie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=171943)

Ratatosk 6 juni 2012 02:02

Nikabvrouw dient klacht in tegen politie

Citaat:

Stéphanie Djato, de vrouw in nikab van wie de identiteit donderdag door de politie gecontroleerd werd, heeft beslist klacht in te dienen tegen de politie van de zone Brussel-West.
Citaat:

Toen de politie donderdag naar de identiteit vroeg van de vrouw in nikab, kwam het tot een schermutseling waarbij zowel de vrouw als twee agenten gewond raakten. Zo weigerde de vrouw kledingstukken uit te trekken om zich kenbaar te maken voor de agentes. Na het incident ontstonden onlusten in Molenbeek.
http://www.hln.be/hln/nl/14119/Nikab...-politie.dhtml

Het begint toch erg te worden met die moslims. Blijkbaar verstaan die achterlijke religieuzen niet dat religie onderschikt is aan de wet. Ze moeten hun goesting hebben en degene die hen in de weg staan moeten opgeruimd worden.

Er is maar één oplossing voor de Islam in België, VERBIEDEN!!!

Islam is een religie dat de wet duidelijk overtreedt, bendevorming door het oprichten van religieuze milities met de opdracht om de seculiere staat te ondermijnen en om te werpen om als doel een islamitische staat op te richten. Dat alleen is genoeg voor een verbod. De enige oplossing voor de moslim bestaat uit 3 keuzes, voortvluchtig zijn of in de bak, moslim zijn afzweren of verhuizen naar het buitenland.

De enigste oplossing die ik nog kan bedenken.

Robinus V 6 juni 2012 02:40

En vrouwen ook verbieden. Neen, doe maar ineens de mensheid. Er gebeurt altijd wel iets met exemplaren daarvan.

Mag een mens nog beslissingen voor zichzelf maken?

Eigenzinnig 6 juni 2012 06:32

Stromingen, delen, onderdelen van de islam met een sektarisch trekje mogen zeker verboden worden...het geheel verbieden hoeft niet voor mij..
Maar het kaf moet van het koren...alles wat enigzins ruikt naar segregatie,politieke religie,fundamentalisme MOET standepede verboden worden..

Liederik 6 juni 2012 09:59

Er moet niks verboden worden; het primaat van de wet moet gewoon gerespecteerd worden. En daarvoor is de politie.

circe 6 juni 2012 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 6155989)
En vrouwen ook verbieden. Neen, doe maar ineens de mensheid. Er gebeurt altijd wel iets met exemplaren daarvan.

Mag een mens nog beslissingen voor zichzelf maken?

mag een mens staatsondermijnende acties plegen? Of mag je dat alleen maar als je het uit naam van een onzichtbaar vriendje doet?

De Belgische wet (voor zover deze nog bestaat) zegt dat ik mijn aangezicht niet mag verbergen in publieke plaatsen.
Volgens jou mag ik dat dus wel als ik vertel dat ik een masker moet dragen van mijn Heilige Theepot?

De wet zegt dat ik de arm(en) der wet niet mag aanvallen. Ik mag van jou dus wel neus- en tandenbrekende kopstoten uitdelen als ik vind dat ik zoiets moet doen van het Flying Spaghetti Monster?

Tellen heiligen trouwens ook mee? of doen we het enkel voor de éne hooggeplaatste godheid?

circe 6 juni 2012 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 6156042)
Stromingen, delen, onderdelen van de islam met een sektarisch trekje mogen zeker verboden worden...het geheel verbieden hoeft niet voor mij..
Maar het kaf moet van het koren...alles wat enigzins ruikt naar segregatie,politieke religie,fundamentalisme MOET standepede verboden worden..

Dat is wat Wilders heeft voorgesteld: dan blijft er van de koran nog een Donald Duckske over.

Nunt 6 juni 2012 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 6155982)
De enige oplossing voor de moslim bestaat uit 3 keuzes, voortvluchtig zijn of in de bak, moslim zijn afzweren of verhuizen naar het buitenland.

De enigste oplossing die ik nog kan bedenken.

Superidee. Een bevolkingsgroep zodanig te onderdrukken dat ze niets meer te verliezen hebben. Wanneer je mensen drijft in de illegaliteit maak je criminelen van hen. En dat vind ik precies niet zo verstandig. Kwestie dat dat soort criminelen TNT rond hun borstkas bindt en zich opblaast in drukke plaatsen.

En dat allemaal om bankovervallers in nikabs tegen te gaan?

circe 6 juni 2012 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nunt (Bericht 6156274)
Superidee. Een bevolkingsgroep zodanig te onderdrukken dat ze niets meer te verliezen hebben. Wanneer je mensen drijft in de illegaliteit maak je criminelen van hen. En dat vind ik precies niet zo verstandig. Kwestie dat dat soort criminelen TNT rond hun borstkas bindt en zich opblaast in drukke plaatsen.

even dacht ik dat je het over de "papierlozen" had die het grondgebied hadden moeten verlaten. Niet dus.

Bobke 6 juni 2012 11:16

Citaat:

Zonder tent om het onder te verbergen valt het alvast sneller op.

Eigenzinnig 6 juni 2012 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6156253)
Dat is wat Wilders heeft voorgesteld: dan blijft er van de koran nog een Donald Duckske over.

ach 99% van de moslims heeft een leidende figuur nodig om hen door die jungle van tegenstrijdige 'verzen' te leiden....dus gewoon de 'gidsen' streng selecteren doet al veel..

Ratatosk 6 juni 2012 11:19

Citaat:

In het slechtse geval vogelvrij verklaren.

circe 6 juni 2012 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 6156393)
Zonder tent om het onder te verbergen valt het alvast sneller op.

had die Muriel zoiets niet gedaan? Boerka aan en ploef (ik geloof dat zijzelf de enigste was die dan naar de hoeren ging).

Citaat:

Muriël is een gewoon meisje, met jeugdproblemen. Na een mislukt huwelijk vindt ze troost en houvast bij de islam, komt onder invloed van een radicale stroming die ze bewust omarmt en fanatiek gaat beleven. Hoe meer ze zich integreert in radicale Brusselse middens hoe meer afstand ze neemt van de (Belgische) samenleving. De tekst van de Koran wordt de context van haar bestaan. Zeker nadat ze huwt met Issam Goris, een ex-bodybuilder en kleine crimineel, wordt haar leven beheerst door strenge voorschriften, overal aanwezige djinns, de verwachting naar het paradijs en de onverzoenlijke strijd tegen de ongelovigen die onder andere in Irak actief zijn.
Zij is meer “ moslim dan de moslims”, zegt haar moeder. Muriël sluit zich op in een collectief van zijnsgelijken die via de dood hun gelijk zullen krijgen én de hemel verwerven.

Slecht voorbereid en georganiseerd, vertrekken Muriël en Issam met de auto naar Irak om hun ultieme daad uit te voeren. Hun gedrevenheid is even groot als hun amateurisme. De bom die Muriël draagt gaat te vlug af en richt slechts minieme schade aan. Van haar blijven er slechts enkele haartjes over maar ze laat wel veel informatie achter zodat de veiligheidsdiensten gemakkelijk het “’safe house’ van haar vriend ontdekken en hem uitschakelen.
“Op de foto’s van Issam, die meteen na zijn dood werden genomen, was hij bijna onherkenbaar. Hij had niet de gelukzalige glimlach van de martelaar om zijn lippen. Wel een verwrongen grimas”, schrijft De Stoop.
http://www.cobra.be/cm/cobra/boek/bo...ensie/1.727975

Koenraad Noël 6 juni 2012 11:26

De Islam verbieden, dat overtreedt écht de wet (en ook de mensenrechten). Jullie racisme daarentegen... :lol:

Ratatosk 6 juni 2012 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6156418)
De Islam verbieden, dat overtreedt écht de wet (en ook de mensenrechten). Jullie racisme daarentegen... :lol:

De VMO is ook verboden. Dit heeft niets met racisme te maken. Ik tolereer geen fascistische en discriminerende religies.

circe 6 juni 2012 11:33

Citaat:

Iemand met de avatar van een wijze zou beter moeten weten.

Nazisme werd ook verboden, en kijk eens:

http://ejbron.wordpress.com/2012/05/...us-mein-kampf/

Citaat:

Een recente draad op PI vergeleek Herr Hitler’s manifest van meer dan 80 jaar geleden, ”Mein Kampf”, met het “heilige der heiligen” voor moslims, de koran. Reageerders hebben gewezen op de opmerkelijke overeenkomsten tussen de twee en inderdaad, de overeenkomsten zijn meer dan oppervlakkig en de moeite waard om meer in detail te onderzoeken. Een nadere blik op de feiten laat zien dat de islam (niet “islamisme”) en het nazisme twee verwante ideologieën zijn met vele, vele overeenkomsten.

Laten we beginnen met de titels. De titel van Herr Hitler’s boekgedeelte betekent “Mijn Strijd”. Men zou het zelfs de titel “Mijn Jihad” kunnen geven en deze islamitische term zou precies dezelfde betekenis hebben. “Mein Kampf” in een nazi-ideologische context en “Jihad” in de islamitische zijn vrijwel identiek. Dat op zichzelf is een omslachtige manier om te verklaren waarom “Mein Kampf” in de huidige tijd nog steeds in de gehele islamitische wereld zo’n bestseller is, ook in de zogenaamde “gematigde” landen als Turkije.

Maar de overeenkomsten tussen de koran en “Mein Kampf” houden daar niet op. Verre van dat. Collega-blogger en bondgenoot “Freedom Fighter” komt als Joshua Pundit op zijn/haar blog met een uitzonderlijk, verhelderende lijst hoezeer de islam en het nazisme werkelijk op elkaar lijken:

“Mein Kampf” – Verklaart dat de Duitsers het superieure ras van de mensheid zijn en dat Duitsland voorbestemd is om de wereld te regeren en alle andere rassen en naties te domineren.

De koran - Verklaart dat de islam en de moslims de meerderen in de mensheid zijn en dat de islam de goddelijke opdracht heeft om de wereld te regeren en alle andere rassen, geloofsovertuigingen en naties te domineren.
….

“Mein Kampf” – Zegt dat de Duitse staat de controle moet hebben over elk aspect van het leven. Zegt dat alle mensen zich dienen te onderwerpen aan de staat.

De koran – Zegt dat de islam en de sharia elk aspect van het leven dienen te controleren. Zegt dat alle mensen zich moeten onderwerpen aan de islam.
….

“Mein Kampf” – Zegt dat Duitsers de plicht hebben hun door God gegeven plaats in de wereld op te eisen en dat met alle mogelijke middelen. Plaatst loyaliteit aan het ‘Volk’ (het ras) boven alle andere ethische overwegingen.

De koran – Zegt dat moslims de plicht hebben om Jihad te voeren en dominantie van de islam over de gehele wereld te bevorderen (Dar al Islam en Dar al Harb) en dat met alle mogelijke middelen. Plaatst loyaliteit aan medemoslims (Oemma) en de islam boven alle andere ethische overwegingen.

….

“Mein Kampf” – Machtigt mannen superieur te zijn over vrouwen en dat de rol van vrouwen beperkt zou moeten zijn tot voortplanting, keuken en het huis.

De koran – Machtigt mannen superieur te zijn aan vrouwen en dat de rol van vrouwen moet worden beperkt tot voortplanting, de keuken en het huis. (Toegegeven, de koran gaat bij dit onderwerp heel wat verder dan “Mein Kampf”)

….

“Mein Kampf” – Zegt dat homoseksuelen “verraders van het ras” zijn en ter dood moeten worden veroordeeld. (Velen werden daadwerkelijk in concentratiekampen vermoord)

De koran – Zegt dat homoseksuelen voor Allah onheilig zijn en ter dood moeten worden veroordeeld.

….

“Mein Kampf” – Formuleert een gedetailleerd model voor de verovering van de wereld, met inbegrip van regels over de manier waarop overwonnen volken moeten worden onderdrukt en gedomineerd door het Duitse ras. Het zegt dat de rijkdom, de (natuurlijke) bronnen en eigendommen van onderworpen volken aan Duitsers rechtens toekomen en het recht op leven van overwonnen volken afhankelijk is van de Duitsers. Het verklaart dat niet-Duitsers geen wettelijke rechten en burgerrechten hebben.

De koran – Formuleert een gedetailleerd model voor de verovering van de wereld, met inbegrip van regels over de manier waarop overwonnen volken onderdrukt en gedomineerd moeten worden door moslims. Verklaart dat de rijkdom, de (natuurlijke) bronnen en de eigendommen van overwonnen volken aan moslims rechtens toebehoren en het recht op leven van onderworpen volken afhankelijk is van de moslims. Hij verklaart dat niet-moslims geen wettelijke rechten en geen burgerrechten hebben. (In werkelijkheid is veel hiervan geworteld in de Hadith en de soenna, maar zijn beiden in wezen afgeleid van de koran, samen met alle andere aspecten van de sharia.)

….

“Mein Kampf” – Verdeelt de wereld in “Duits” en vijandelijk gebied. Het verklaart dat het gebied waarin Duitsers leven of dat ooit door Duitsers rechtens werd geregeerd, aan Duitsland toebehoort en Duitsland er recht op heeft het terug te krijgen, op welke wijze dan ook.

De koran – Verdeelt de wereld in Dar al Islam (landen die door moslims worden geregeerd) en de Dar al Harb (vijandelijk grondgebied). Hij verklaart dat gebieden waar moslims leven of ooit rechtens geregeerd hebben, toebehoren aan de Dal al Islam en dat moslims het recht hebben, met alle mogelijke middelen, deze terug te krijgen.

….

“Mein Kampf” – Verwijt de Joden de maatschappelijke problemen en zegt dat ze moeten worden uitgeroeid.

De koran – Verwijt de Joden maatschappelijke problemen en zegt dat ze moeten worden uitgeroeid. (Op de Dag des Oordeels, de rotsen en de bomen zullen uitroepen: “O moslim!” Daar is een Jood achter mij, kom en dood hem!”)

De islam en het nazisme. Mohammed en Hitler. Zo duidelijk als wat. Ze zijn uit hetzelfde hout gesneden.

Bobke 6 juni 2012 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6156403)
had die Muriel zoiets niet gedaan? Boerka aan en ploef (ik geloof dat zijzelf de enigste was die dan naar de hoeren ging).

Ge denkt dus dat het eigenlijk een lesbienne was ?

Macchiavelli 6 juni 2012 11:39

Eens zien:

- Mohammedanen mogen niet twijfelen aan de koran (koran 2:1)
- Het is mohammedanen toegestaan om andere gelovigen als seksslaven te hebben (koran 4:23-25)
- Anders- en ongelovigen worden principiëel als gezworen vijanden van de islam beschouwd (koran 4:101)
- Mohammedanen mogen geen andersgelovigen als vrienden hebben (koran 5:51)
- Het is de heilige taak van mohammedanen om andersgelovigen te doden (koran 9:5)
- Voor een mohammedaan is de enige 100% zekere weg om in het paradijs te komen het doden van andersgelovigen (koran 9:111)
- Mohammedanen moeten andersgelovigen terroriseren (koran 8:12)
- Lijfstraf voor vrouwen is toegestaan (koran 4:34)
- Het kinderhuwelijk is toegestaan (koran 65:4)
- Verkrachting is toegestaan, men heeft 4 mannelijke getuigen als bewijs nodig (koran 24:13)
- Heel hoofdstuk 8, genaamd "De Buit", staat in het teken van roof en diefstal van andersgelovigen
- Mohammedanen die de islam verlaten, moeten worden gedood (zoals onlangs weer eens pijnlijk duidelijk werd in Tunesië) (Boukhari 4:52:260)

Ik zal vast nog wel het e.e.a. vergeten zijn, maar dit alleen al lijkt mij meer dan voldoende tegen onze wetten indruisen om de hele islam te verbieden, omdat het een totalitaire criminogene ideologie betreft die door de volgelingen ervan maar al te vaak in daden wordt omgezet.

Tel daarbij op dat de mohammedaanse ideologie pertinent tegen integratie en assimilatie gekant is en in wezen een blauwdruk is voor het creëren van een staat in een staat, hetgeen we dan ook overal ter wereld telkens weer opnieuw zien aan de randen van het islamitisch verspreidingsgebied. Thailand, de Filipijnen, Nigeria, Soedan, voormalig Joegoslavië, overal zijn de volgelingen van mohammed bezig gewapenderhand staatjes in staten te creëren, daarbij gebruikmakend van excessief geweld en terreur. Niets duidt er dan ook op, zowel de huidige gebeurtenissen als de gehele mohammedaanse geschiedenis indachtig, dat het hier in Europa anders zal zijn. Geef de islam één vingerkootje en de hele arm wordt er vervolgens af gerukt.

circe 6 juni 2012 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 6156446)
Ge denkt dus dat het eigenlijk een lesbienne was ?

Voor dat groen floeren kleed moest ze het ook niet doen, maar ik hoorde dat ze verzot was op druiven!

Bobke 6 juni 2012 11:41

Citaat:

Inderdaad, verbieden is er over.
Of het ook een herkende religie moet zijn is een ander paar mouwen.

Eigenzinnig 6 juni 2012 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6156439)
Iemand met de avatar van een wijze zou beter moeten weten.

Nazisme werd ook verboden, en kijk eens:

http://ejbron.wordpress.com/2012/05/...us-mein-kampf/

een imaginaire tovenaar....:-D

Maar het klopt..het recht op godsdienstvrijheid en vereniging is niet onbeperkt..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be