![]() |
Abou Jajah: Sharia4belgium en Belgische establishment vullen elkaar aan
Artikel in Knack:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/sh...112470886.htm# enkele citaten: Citaat:
Citaat:
Citaat:
De wereld is echt niet zo zwart wit dat de mensen zouden moeten kiezen tussen rabiate islamofobe en racistische westerse establishment en fundamentalistische en achterlijke godsdienst fanatici. Destijds hebben deze 2 volop gespuwd op Abou Jajah en diens AEL, maar ik hoop voor hun dat de AEL nog sterker dan voorheen terug komt. Ik wil die "white supremacist" ratten en diens fundamentalistische tegenhangers opnieuw zien wild worden van de zenuwen... :lol: |
Heeft Boeboe Jaja nu al een job? Of staat hij nog steeds aan den dop?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De AEL streeft naar een samenleving waarin een moslim een moslim mag zijn, een christen een christen, een jood een jood, een atheïst een atheïst... |
Citaat:
(zeggen ze dat zo, blind als een koe?) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je zal dan wel zien dat het establishment racistisch is. Andere etniën, anders taligen, anders gekleurden, anders gelovenden... worden niet gelijk behandeld. |
Citaat:
Kun je eens een vb geven op wat voor manier het establishment racistisch is? |
Universele islamitische verklaring van mensenrechten
I II III ... Blablabla Sluiten af met dit. XXIV. Ondergeschiktheid bepalingen van deze Verklaring Alle rechten en vrijheden genoemd in deze Verklaring zijn ondergeschikt aan de islamitische sharia. http://nl.wikipedia.org/wiki/Univers..._mensenrechten |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn woorden zijn hier al tweemaal gepubliceerd, en toch blijf je het omgekeerde beweren, alsof wij allen niet slim genoeg zouden zijn om zijn woorden te lezen en te begrijpen. Jajah schrijft gewoon dat hij de sharia wil invoeren. |
Citaat:
Die zogenaamde Islamic Council of Europe, dat is uiteraard de enigste en hoogste autoriteit voor alle mensen/moslim waar ook ter wereld... :roll: |
Citaat:
|
Abou Jajah is gewoon een moslimextremist met een schoon kostuum aan. Meer niet. Ik apprecieer meer Fouad Belkacem, die is tenminste eerlijk.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be