Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Enquête: Wat met Fouad Belkacem? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=172030)

djimi 7 juni 2012 14:10

Enquête: Wat met Fouad Belkacem?

De vraag is m.i. duidelijk genoeg.

Hopelijk zijn de antwoorden dat ook.

smiley 7 juni 2012 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 6158446)
De vraag is m.i. duidelijk genoeg.

Hopelijk zijn de antwoorden dat ook.

Belgische nationaliteit afnemen.

mvd 7 juni 2012 14:14

Gewoon negeren, als je hem opsluit is de kans groot dat bepaalde moslims gaan radicaliseren.

AnarchoChristophe 7 juni 2012 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6158453)
Belgische nationaliteit afnemen.

Natuurlijk. Iedereen die het niet eens is met de sociaal collectivistische gedachte van het Vlaamse nationalisme moet buitengegooid worden!/sarcasme

Met rust laten. Ervoor was die kerel een idioot die wat riep te tieren op de straathoek. Nu is hij een martelaar van vrije meningsuiting.

djimi 7 juni 2012 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 6158459)
Natuurlijk. Iedereen die het niet eens is met de sociaal collectivistische gedachte van het Vlaamse nationalisme moet buitengegooid worden!/sarcasme

Met rust laten. Ervoor was die kerel een idioot die wat riep te tieren op de straathoek. Nu is hij een martelaar van vrije meningsuiting.

Naar het schijnt heeft 'die idiote kerel' wel wat meer op z'n kerfstok dan 'wat tieren op de straathoek'.

Ik heb me laten wijsmaken dat het eitje dat de Marokkaanse justitie met hem nog te pellen heeft NIKS, maar dan ook écht helemaal NIKS met 'martelaarschap' omwille van vrije meningsuiting te maken heeft.

Ik vind niet dat 'wij Belgen' hem kost en inwoon in één van 'onze' ook zo al overbevolkte gevangenissen cadeau moeten doen.

Laat hem maar in z'n thuisland de 'martelaar' uithangen. Dan hoeft-ie ook niet langer het Nederlands te radbraken :twisted:

Koenraad Noël 7 juni 2012 14:26

Heeft Belkacem de Marokkaanse nationaliteit?

mvd 7 juni 2012 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 6158459)

Wat heeft Vlaams-nationalisme hier nu weer mee te maken?

Macchiavelli 7 juni 2012 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6158481)

Natuurlijk heeft hij die. Marokkanen mogen immers geen afstand doen van hun Marokkaanse nationaliteit.

djimi 7 juni 2012 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6158481)

Als het van mij afhing, kreeg hij die als 'afscheidscadeau' en 'troostprijs' :twisted:

http://www.bladna.nl/fouad-belkacem.html

http://www.bladna.nl/fouad-belkacem-...kko,03678.html

http://www.humo.be/humo-archief/2845...fouad-belkacem

AnarchoChristophe 7 juni 2012 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 6158491)
Wat heeft Vlaams-nationalisme hier nu weer mee te maken?

Jij bent nog niet bekend met smiley, neem ik aan? Wat Frans of islamitisch is moet vrijwel geassimileerd worden of verdreven van Vlaamse bodem, lijkt mij zo de gedachte.

Xenophon 7 juni 2012 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 6158530)
Jij bent nog niet bekend met smiley, neem ik aan? Wat Frans of islamitisch is moet vrijwel geassimileerd worden of verdreven van Vlaamse bodem, lijkt mij zo de gedachte.

Gewoon integreren bedoel je?

giserke 7 juni 2012 14:47

Ik apprecieer Fouad Belkacem, die is tenminste eerlijk.

AnarchoChristophe 7 juni 2012 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 6158470)
Naar het schijnt heeft 'die idiote kerel' wel wat meer op z'n kerfstok dan 'wat tieren op de straathoek'.

Ik heb me laten wijsmaken dat het eitje dat de Marokkaanse justitie met hem nog te pellen heeft NIKS, maar dan ook écht helemaal NIKS met 'martelaarschap' omwille van vrije meningsuiting te maken heeft.

Ja, wegens een drugszaak. Dat zijn al even idiote wetten als die op vrije meningsuiting.

Hij heeft ook inbraak op zijn kerfstok, daarvoor mag je hem wat mij betreft wel vervolgen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 6158470)
Ik vind niet dat 'wij Belgen' hem kost en inwoon in één van 'onze' ook zo al overbevolkte gevangenissen cadeau moeten doen.

Ken je mij ondertussen nog niet? Elke publieke uitgave is er mij één teveel :twisted: Als hij naar de gevangenis moet voor diefstal, dan mag hij daar werken ofzo (binnen de mate van het menselijke).

smiley 7 juni 2012 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 6158530)

Iemand die ergens permanent gaat wonen is het de evidentie zelve dat die de taal van de regio of het land eigen maakt en de normen en waarden van dat land. Vind u dat abnormaal ? Indien dat niet zou gebeuren ziet u daar dan geen problemen opduiken ? Voorbeeldje, leerlingen in de klas verstaan de leraar niet en vise versa. Of iemand weigert naar de wetten van het land te leven en breekt daarom het kot af. Moet kunnen ?

E. Gidius 7 juni 2012 14:53

Een islamitische variant op de biernazi's: nerds die geen meisjes konden krijgen en gepest werden op school, en zich dan maar aansluiten bij een stel hersenloze mislukkelingen.

Xenophon 7 juni 2012 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 6158540)
Ja, wegens een drugszaak. Dat zijn al even idiote wetten als die op vrije meningsuiting.

Hij heeft ook inbraak op zijn kerfstok, daarvoor mag je hem wat mij betreft wel vervolgen.

Ken je mij ondertussen nog niet? Elke publieke uitgave is er mij één teveel :twisted: Als hij naar de gevangenis moet voor diefstal, dan mag hij daar werken ofzo (binnen de mate van het menselijke).

De gevangenissen zijn zo in elkaar gestoken dat de gevangenen van miserie gaan werken, waar de staat dan goed op verdient.

Neem bijvoorbeeld de gevangenis van - ons allen welbekend van ontsnappingen en opstanden, Merksplas. Als je daar naartoe gebracht wordt, dan wordt je "voorlopig" in de "Marie-blok" gestoken. Daar is geen stromend water of een WC, het enige dat daar staat bij wijze van sanitair is een lekke strontemmer zoals we die kennen uit de middeleeuwse geschiedenis en die je samen met een viertal celgenoten mag gebruiken naar hartelust.

En als je niet wil werken aan 12 - bij benadering, Eurocent per uur, dan blijf je daar zitten. En diegenen die wel willen werken aan een aalmoes per uur, die worden verzet naar blokken waar er iets meer sanitair is.

Eigenzinnig 7 juni 2012 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6158537)
Ik apprecieer Fouad Belkacem, die is tenminste eerlijk.

Ik ken geen religieuze fundi die eerlijk en oprecht is...

Was dat vroeger geen criminele belhamel voordat hij diepreligieus werd ?

Het is een loser eerste klasse, een stroman voor zijn vanuit SA gesoepsidieerde bekeerde oproerkraaier van islam4UK...

geen held van de islam dus...:lol:

AnarchoChristophe 7 juni 2012 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6158546)
Iemand die ergens permanent gaat wonen is het de evidentie zelve dat die de taal van de regio of het land eigen maakt en de normen en waarden van dat land. Vind u dat abnormaal ?

Wel als U dat wilt legislateren. Laat mensen hun goesting doen zolang ze Uw persoon of Uw eigendom niet schaden.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 6158546)
Indien dat niet zou gebeuren ziet u daar dan geen problemen opduiken ?

Op de jobmarkt misschien. Dat moet bijvoorbeeld een incentief zijn om de taal te leren, niet overheidsdwang. Met wetgeving hierond creëer je alleen maar weerspannigheid en wrijving en dat weet jij ook. Overigens weer een voorbeeld van hoe de vrije markt erin zou slaan veel effectiever te werken dan overheidsdwang, zonder de uitgaven.

santos 7 juni 2012 14:59

Die willen absoluut volgens de sharia leven, snap niet waarom die dan in Europa komen wonen. En dan nog als ze dat hier willen doen is dat voor mij geen probleem zolang dit niet de vrijheid beperkt van de anderen en niet in gaat tegen onze wetten. Natuurlijk zullen ze dan moeten verdragen dat wij al eens lachen met godsdienst dus ook met de hunne.

Eigenzinnig 7 juni 2012 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 6158540)

Voor een moslmfundi is dat iets anders dan voor een anarchist...dat is een halsmisdrijf voor een gelovige, reden 186 waarom diepgelovigen het toppunt van schijnheiligheid zijn...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be