![]() |
Beoordeel uw eigen IQ
Beoordeel zelf uw eigen IQ ten op zichte van de overige gemiddelde forummers.
Schat jij je eigen slimmer dan de gemiddelde forummer, gelijkwaardig of dommer? Als ik zou vragen: Behoor jij tot de 20 procent slimste van de ganse forum, zou jij hierop 'ja' antwoorden? |
Citaat:
|
Citaat:
Voel jij je slimmer dan de gemiddelde forummer, of rapper mee. |
IQ gewijs? Redelijk zeker. Ik ben goed getraind op IQ testen. Ik scoor daar altijd hoog op.
Spijtig dat ik vind dat IQ echt fucking bullshit is. |
Citaat:
|
Ja, dat ben ik.
Hier worden serieuze en schreeuwerige draden gestart over de rol van de anus als orgaan, die bovendien veel reacties krijgen. Dat zegt genoeg. |
Ah, is dit één van die sociaal-psychologische experimenten waaruit moet blijken dat iedereen zichzelf systematisch overschat ten opzichte van het gemiddelde? We zijn al goed bezig, tot nu toe denkt 100% dat ze bij de 20% slimsten horen.
|
Citaat:
En dat zijn er veel :-) |
Nee, ik denk dat ik er iets ( of veel) onder zit
|
Citaat:
|
Leg liever wat geld op den toog voor een rondje in plaats van te stoken onder forummers.
|
Citaat:
Die laatste Duvel van gisterenavond op de Vlasmarkt is nog niet weg. PS, er is een nieuwe duvel op de markt. Duvel Tripel hop (9° ipv 8,5) |
Citaat:
Ik heb trouwens een gigantisch IQ maar ik probeer het terug te dringen door te drinken. |
Citaat:
|
Slimme mensen onderschatten zichzelf veelal. Domme mensen daarentegen, overschatten zich. Daaruit kunnen we afleiden dat op dit moment enkel cookie-monster daadwerkelijk tot die 20% behoort. ;)
|
Citaat:
|
:twisted:
Citaat:
Ga je moeder uitlachen daarvoor. |
Ik ben erg slim met de natte v inger
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens sommige medeforummers zit ik bij de laagste 20%. Maar IQ is relatief. Sommige mensen met een zeer hoog IQ, hebben gewoon geen voeling meer met de rest van de maatschappij. Ik heb ooit een hoog begaafde tegen een minder begaafde horen zeggen dat die minder begaafde maar eens moeite moest doen om de hoog begaafde zijn uitleg te begrijpen, in plaats van steeds dezelfde fouten te blijven maken. Mijn mening is dat iedereen slim is om zijn manier en al de rest is Bullshit |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be