![]() |
Omhaling voor de Lorre?
Ik stel voor dat we de actie Broederlijk Delen, of 11.11.11 dit jaar volledig aan de heer Laurant de Belgique schenken.
Misschien kunnen zijn kindjes ook wel als Foster-kindje worden ingezet. Nu hij weldegelijk naar Rio mag van de regering, maar nu diezelfde regering beslist heeft om hem zelf die reis te laten betalen, blijkt den mensch niet echt te gaan.... hij heeft namelijk financiële moeilijkheden. Tenslotte krijgt hij slechts 300.000 euro per jaar (dat is amper een miljoentje oude BF per maand!) Allez hop! tast in uw beurzen. Citaat:
Ik vind dat zijn vrouw ook wel eens kan gaan werken. |
Onzen eerbiedwaardigen laurent in Moeilijkheden ?????? .....K'lig hier in een kreuk,en kom niet meer bij.En zijnen "papa" mag toch ook eens wat bijspringen,t'zou erg zijn mocht " den deurwaarder " aan zijn kot staan héé (algemeen gelach nu op de hele politics site AUB ) :rofl::rofl::rofl:
|
Citaat:
|
ik betaal al belastingen genoeg.
|
Wat een zielig figuur, die man.
|
Citaat:
Zelfs zijn halfzuster begon te schooien toen ze dat uitgebreid interview via VTM gaf. "de belgen" gingen voor haar bijdragen om haar schulden te vereffenen... waar haalde ze het? Ik geloof dat het Esmeralda was. http://www.scribd.com/doc/94943605/H...Thierry-Debels |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be