![]() |
1 Wat is het ergste in het leven?
1 Wat is het ergste in het leven?
Met een redelijke verantwoording aub Niet direct om te lachen natuurlijk, maar daar kan 2 hieronder aan verhelpen 2 Wat is het ergste in jouw leven? Niet alleen het grappige vermelden aub Ik ga zelf misschien ook deelnemen |
Antwoord van een optimist : het einde
Antwoord van een pessimist : het begin |
Het persoonlijke :
- de overweging dat er een WOII nodig was om mij te doen "ontstaan" is op zich vreselijk - de vaststelling dat voor het ogenblik althans mijn komplete nageslacht zich aktief bezig houdt met "het gelukkiger maken" van de medemens, vervult me met voldoening. (ze verdienen daar wel goed hunne belegde boterham mee...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een Zen-monnik stelde als hoogste geluk : in de juiste volgorde sterven:
eerst de grootvader, dan de vader en ten slotte het kleinkind. Inderdaad een optimistische kijk op geluk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan een proces aan uw been krijgen omdat ge zelf geen mensen moogt begraven. Dát zou pas erg zijn. |
Citaat:
Het is u vergeven, mijn zoon. :lol: |
Er bestaat niet iets zoals * het aller ergst*, het kan namelijk altijd erger.
|
Citaat:
|
Wat mij ook wel erg lijkt: Je eigen kind perrongeluk doden, door een auto achteruit te rijden en toevallig stond je kleine schatje daar.
Niet zo prettig voor je geweten. |
Citaat:
Hoewel, waarom zou ik geen non worden? Nietmeer hoeven te werken, enkele keren per dag bidden (of doen alsof) en kost en inwoon gratis. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Als jij ook maar een jaar in een klooster zit, wordt jij knettergek omdat je niemand om je heen hebt.:-P |
Citaat:
|
't Erste in het leven? Dat er geen bier meer zou zijn. :-(
|
Citaat:
Je kind moeten afgeven, 't beste deel van jezelf. |
Onrecht zien gebeuren en theoretiseren dat het niet jouw verantwoordelijkheid is om er iets aan te doen. Het hoofd wegdraaien. Dat is het ergste.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be