![]() |
Een sponsje gedrenkt in verdund citroensap
Een sponsje gedrenkt in verdund citroensap
Het lijkt mij dat geen enkele vrouw ongewenst zwanger hoeft te zijn, en aan de borstkanker verwekkende pil hoeft. Ze hoeft slechts een sponsje in haar vagina te stoppen die gedrenkt is in verdund citroensap, welke tijdens de gemeenschap de zaadcellen effectief zal doden. Wat zijn jullie gedachten hierover? ![]() ![]() |
dat we daar nooit eerder aan gedacht hebben hé.
|
Citaat:
Kijk maar eens hoeveel zuurpruimen er rondlopen. |
Citaat:
jE PROBEERT GEVAT OVER TE KOMEN. vROUWEN HEBBEN ALTIJD ZELF HUISMIDDELTJES GEBRUIKT, MAAR ERGENS IS MEN DIE KENNIS KWIJTGERAAKT OF WERD HEN DIT DOOR DE MEDISCHE INDUSTRIE VERBODEN. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het woord "zuurpruim" heeft er alvast een totaal nieuwe dimensie bijgekregen.
|
Citaat:
:-D |
Het is zeer snugger dingen in de vagina te duwen die irriterend werken.
Gelukkig dat de moderne maatschappij genoeg andere trukken heeft bedacht met minder nadelen. En als je 2keer nadenkt, komt het nog verdomd genant als je bij de gynecoloog zit als vrouw, omdat de zwaar geschapen bedpartner het sponsje dieper heeft geramd dan voorzien. |
Citaat:
limonadepruim? |
Citaat:
- je vist het eruit met een haaknaald - of je zorgt er eerst voor dat er een koordje aanhangt. - je kunt natuurlijk ook ineens een tamponnetje met citroensap gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je meer info hier? Bijvoorbeeld studies over de betrouwbaarheid van deze methode? |
Citaat:
|
Citaat:
Neen, geen studies, Casanova scheen het toe te passen en gebruikte de halve citroen als baarmoedermond kapje. Ik schat hem echter 100% effectief. |
Bij meisjes die "maagd" moeten zijn bij het huwelijk is anale sex helaas de meest voorkomende methode om zowel zwangerschap als ontmaagding te voorkomen.
Egmondio : met wat "Fingerspitzengefühl" kan je ongetwijfeld nog veel "huismiddeltjes" terugvinden tegen allerlei zaken : er zijn ook diverse "tovenaars" aktief die je beschermen tegen ontrouw of je de lotto kunnen doen winnen. Eén middeltje heeft me alleszins ooit geholpen : nl. tegen migraineaanvallen men perst een citroen uit en lost daarin zoveel mogelijk suiker op; vervolgens maakt men een gelijke hoeveelheid koffie van maximale sterkte en mengt de ingrediënten (niet koud laten worden) . In één teug opdrinken ! Opgelet : de migraineaanval mag nog niet "bezig" zijn, het middeltje moet benomen worden van zodra je vermoedt dat er een aanval op komst is. De smaak is afschuwelijk : ik denk dat sinds ik de methode 2 �* 3 maal toepaste ik nooit geen migraine meer gehad heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een doek strak gebonden rond het hoofd helpt tegen gewone hoofdpijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be