![]() |
Michel Vandenbosch 20 jaar aan hoofd van Gaia
Michel Vandenbosch 20 jaar aan hoofd van Gaia en veel dierenleed bestreden.
Proficiat en doorzetten Michel |
Michel Vandenbosch heeft één grote verdienste met Gaia.
Hij toont er mee aan dat je helemaal niet hard hoeft te werken om de mensen het geld uit de zakken te kloppen. Richt een debiele club op, speel in op goedkoop sentiment, surf wat op de achterlijke groene hype, en de dollares stromen binnen. Mocht ik zeker weten dat hij niet op een of andere manier aan een subsidiekraantje slurpt, ik zou hem feliciteren. |
Hoewel de normen van Gaia wat te hoog gegrepen zijn voor mij, heb ik veel bewondering voor Vandenbosch. Zijn visie op mens en dier getuigt van een diepgaand respect voor de levende natuur, dat hij filosofisch sterk onderbouwt.
Evenwel stel ik me ook de vraag: is Gaia niet aan nieuwe boegbeelden toe? |
Waarom ander boegbeeld als het ouwe het goed doet? Maar goed, voor mij niet gelaten. Een jongere.
|
Citaat:
Na jaren een stomme ezel, mag het eens een lompe koe, een domme aap, of een achterlijke kiek zijn. |
Ik moet altijd nog lachen als ik terug denk aan het gehuil van Michel toen die moegetergde kwekers hem wat petsen tegen zijn hoofd gaven.
Dat was wat anders dan holle slogans te roepen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() Proper gewassen alletwee |
Goed dat Gaia bestaat, proficiat Michel, u doet dat goed!
|
Citaat:
De laatste jaren krijg ik niet eens meer een reactie... Inderdaad, misschien kan hij eens beginnen met door te zetten op de plaatsen waar het telt... http://www.youtube.com/watch?v=9QEN0TTKZrE |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van subsidies gesproken: in tijden van crisis moet men die maar eens onthouden aan allen die ze niet nodig hebben. Aan de rijkjes dus. De grootste subs¡die-consumenten. Gezond verstand, toch?
|
Citaat:
De realiteit is vaak triest. |
Citaat:
Opdat het leuk zou geweest zijn, moest hij véél meer mot gekregen hebben. Hij moet toch weten dat je de werkende mens, die bovendien opdraait voor het subsidiëren van zijn voze verenigingske, moet met rust laten bij de uitoefening van zijn job. |
Correctie: Gaïa trekt geen subsidies:
Aangezien wij geen overheidssteun ontvangen is alle hulp meer dan welkom. Ze zijn dus afhankelijk van de steun van naïeve groene idioten. Onrechtstreeks is dat eigenlijk ook subsidie, want de meeste van dat soort leeft toch van een uitkering of woont nog op hotel mama. Voorts zetelen ze wel op een lucratieve postjes: GAIA zetelt in officiële adviesorganen zoals het Raadgevend Comité van het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen (FAVV) en de Raad voor Dierenwelzijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be