![]() |
Partij voor Gehandicapten (Ninove)
|
Net zoals de dierenpartij belachelijk is is deze partij net zo belachelijk.
|
Citaat:
Trouwens, een partij enkel voor gehandicapten dat is puur clièntelisme. Ik ben dus tegen. |
Idealiter zouden ze samengaan met een andere partij die wat meer uitgebreide standpunten heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bwaaaa , poliZeikers nemne handicaps nie serieus (!!!!) , tenzij: gehandicapte inHun eigne gezin ofamilie , da's rapgeregeld !!!! Citaat:
zie die zelfs nie opmuren hangen !!!! Gelukkkig is altijd iemandbijme die da wel kan lezen !!!! Sommmige vinden zelfs vreeemdat ik nog computer !!!! |
De burger kan hier geen beleidsbeslissingen rechtstreeks nemen, hij is steeds gebonden de partikratische weg te volgen.
Om de schijn van demokratie in een partikratie toch enigszins te bewaren, moet het voor elke groep, en zelfs voor elk individu mogelijk zijn om met zijn ideeën, en voor zijn noden te kunnen wegen op het beleid. Als gehandicapten zich in de praktijk niet genoeg vertegenwoordigd en gesteund voelen door traditionele partijen, dan kan je hen niet kwalijk nemen dat ze op hun manier hun belangen verdedigen. Het lijkt me hun goede recht. |
De dierenpartij is trouwens ook niet belachelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, deze was te gemakkelijk en flauw tegelijk.... Voor de rest geen onaardig initiatief....uiteindelijk zijn politieke partijen niet anders dan belangengroepen? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of mag dat niet, is dat vandalisme? Nu ja, het lijkt mij meer een roep om wat meer aandacht voor dit soort punten als een poging tot het oprichten van een partij die waarlijk een bijdrage aan de rechtstaat zou leveren. |
Citaat:
Tegen de standpunten van een partij? Oké. Niet eens met de strategie van een partij? Ook oké. Maar tegen democratische ontwikkelingen? Niet oké. Misschien moet je jouw laatste zin wat nuanceren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be