![]() |
De grootste levenskunst is...
De grootste levenskunst is een geliefkoosd onderwerp van filosofische discussie.
Ik denk dat ik ze voor mezelf weet en grotendeels bereikt heb. Maar waarom zou ik die gratis ter beschikking stellen aan een hoop volk dat er geen oren naar heeft, zozeer meegesleurd door de moderniteit en vergiftigd door de walmen van de graaizucht? Maar als jullie hier zo menslievend willen zijn, waarom niet? |
De grootste levenskunst is je open te stellen voor een nieuw idee, waar onze eno2 in zijn egocentrisch leventje nog niet aan toegekomen is.
Noch alle anderen.....;-) |
Een persoonlijke aanval tegen iedereen dat heb ik nog niet veel gezien, je moet het maar presteren als Megatrol
|
De grootste levenskunst is zoveel mogelijk gezever in zo weinig mogelijk tijd produceren zolang mogelijk
en een andere (aangezien die tekst niet in mijn handtekening opgenomen wordt:-(): De grootste levenskunst is: zoveel mogelijk schulden opbouwen en die laten afbetalen door je kinderen |
Citaat:
Citaat:
Overigens: die trollen zijn de microwezentjes, die heel wat intelligenter zijn dan jij. |
Citaat:
Citaat:
|
De grootste levenskunst is...de megatrol uithangen
Voor wat mij betreft, ik heb geen schulden, ik ben dus totaal mislukt in de hoogste levenskunst waarin de banken en de naties zo in uitblinken, naast sommige individuën, meestal filosofen en dichters en kunstenaars. |
Citaat:
Citaat:
Met name aan de filosoof harriechristus.....:-D |
De grootste levenskunst is evenwicht vinden: tussen werk en vertier, tussen nut en onnut etc.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be