Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Een 'ander' geluid over 'integratie'. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=172148)

djimi 10 juni 2012 15:29

Een 'ander' geluid over 'integratie'.

http://www.deredactie.be/permalink/1.1326585

Over wat deze man zo allemaal te vertellen heeft mag onze vriend Belkacem, wanneer-ie er straks in het niet-perverse Marokko tijd genoeg voor zal hebben, eens héél goed nadenken :twisted:

Vanaf 04:02 wordt het héél interessant en vooral wat vanaf 04:40 en meer bepaald rond 04:52 wordt gezegd, loont echt wel de moeite.

kwantum 10 juni 2012 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 6163366)

Over wat deze man zo allemaal te vertellen heeft mag onze vriend Belkacem, wanneer-ie er straks in het niet-perverse Marokko tijd genoeg voor zal hebben, eens héél goed nadenken :twisted:

Vanaf 04:02 wordt het héél interessant en vooral wat vanaf 04:40 en meer bepaald rond 04:52 wordt gezegd, loont echt wel de moeite.

Amai, die man verdient een standbeeld. Er gaan een paar sossen (inclusief coalitie slippendragers) deze nacht niet goed slapen denk ik.

F.B. 10 juni 2012 16:53

Citaat:

Ik heb alleen een lelijke turk gezien die vermoeiend voorspelbaar is. Ik kan als overtuigd islamofoob alleen maar blij zijn met dit initiatief.

Telkens als ik zo'n turk bezig hoor, dan begrijp ik dat er in dat land een zeer lange en oude fascistische traditie is.

Kallikles 10 juni 2012 17:12

Citaat:

Die man spreekt inderdaad wijze woorden.

djimi 10 juni 2012 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kwantum (Bericht 6163444)
Amai, die man verdient een standbeeld. Er gaan een paar sossen (inclusief coalitie slippendragers) deze nacht niet goed slapen denk ik.

Voor een standbeeld is het nog te vroeg, me dunkt. Om dat te verdienen moet hij éérst wat handen van Congolezen laten afhakken ;-)

Bovendien wordt zo'n standbeeld toch alleen maar door duiven en ander gebroed onder gescheten.

Dat tjeven van alle kleuren door zijn schuld niet goed zullen slapen vind ik wél een hoopgevende gedachte :-D

djimi 10 juni 2012 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 6163478)
Ik heb alleen een lelijke turk gezien die vermoeiend voorspelbaar is. Ik kan als overtuigd islamofoob alleen maar blij zijn met dit initiatief.

Telkens als ik zo'n turk bezig hoor, dan begrijp ik dat er in dat land een zeer lange en oude fascistische traditie is.

Me dunkt dat u uw oren eens moet laten uitspuiten :-P

Die man zegt immers dat hij een Vlaming is, en dat hij het beu is om te knikken en slikken.

Hij klinkt dus allerminst als een fascist.

F.B. 10 juni 2012 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 6163518)
Me dunkt dat u uw oren eens moet laten uitspuiten :-P

Die man zegt immers dat hij een Vlaming is, en dat hij het beu is om te knikken en slikken.

Hij klinkt dus allerminst als een fascist.

Ja, ja.... "Ik als Vlaming"... Ja, Ja... En dan een (T)Flurkenpartij oprichten... En dan het woord integratie gebruiken.

Nog een beetje naief hé

En geeft toe.. De manier hie die daar zat.. Toch wel wat fascho-achtig

djimi 10 juni 2012 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6163494)

Ik kon mijn oren bijna niet geloven, maar na een tweede beluistering MOEST ik wel toegeven dat ik écht had gehoord wat ik had gehoord :-D

Ik hoop dat hij verkozen geraakt, en het vervolgens in de gemeenteraad van Heusden-Zolder flink laat knetteren.

djimi 10 juni 2012 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 6163523)
Ja, ja.... "Ik als Vlaming"... Ja, Ja... En dan een (T)Flurkenpartij oprichten... En dan het woord integratie gebruiken.

Nog een beetje naief hé

En geeft toe.. De manier hie die daar zat.. Toch wel wat fascho-achtig

Waarom 'wat fascho-achtig'?

Omdat-ie een wit hemd en een das draagt, en er moeite mee heeft zijn emoties in bedwang te houden?

Als dat het criterium is, dan zitten alle parlementen van dit land vol met 'fascho-achtigen'.

Ik hoop alvast dat er ook mensen zonder Turkse achtergrond op die lijst durven te gaan staan.

F.B. 10 juni 2012 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 6163534)
Waarom 'wat fascho-achtig'?

Omdat-ie een wit hemd en een das draagt, en er moeite mee heeft zijn emoties in bedwang te houden?

Als dat het criterium is, dan zitten alle parlementen van dit land vol met 'fascho-achtigen'.

Ik hoop alvast dat er ook mensen zonder Turkse achtergrond op die lijst durven te gaan staan.

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol:

Kijk, ik kan ook turks... Oeroektsjoek toek foek moek...

smiley 10 juni 2012 18:01

Citaat:

Belkacem is dan ook een moslim die zijn boekske en 'profeet' mohammed volgt.

Munglik 10 juni 2012 18:02

Het feit dat die man in de politiek gegaan is duidt juist op het feit dat hij geïntegreerd is. Hij wil de maatschappij verderhelpen naar zijn visie.

De man geeft om zijn woonplaats en zijn initiatief kan alleen maar toegejuicht worden.

smiley 10 juni 2012 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6163494)

Moslim af kallikles ?

djimi 10 juni 2012 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.B. (Bericht 6163557)
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol:

Kijk, ik kan ook turks... Oeroektsjoek toek foek moek...

Bent u écht al zo ver heen, of doet u maar alsof?

D�*t is Turks:

"Cesur insanlar cesur kararlar alırlar."

Vertaling:

"Moedige mensen nemen moedige besluiten."

djimi 10 juni 2012 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Munglik (Bericht 6163569)
Het feit dat die man in de politiek gegaan is duidt juist op het feit dat hij geïntegreerd is. Hij wil de maatschappij verderhelpen naar zijn visie.

De man geeft om zijn woonplaats en zijn initiatief kan alleen maar toegejuicht worden.

2!

Восход-1 10 juni 2012 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 6163586)
Bent u écht al zo ver heen, of doet u maar alsof?

D�*t is Turks:

"Cesur insanlar cesur kararlar alırlar."

Vertaling:

"Moedige mensen nemen moedige besluiten."

Gewoon negeren. Cafe Den Goudfazant is vandaag dicht, ziet u. Zonder kalmerend bier en sussende wielrenwedstrijden, zeker nu zonder FC De Kampioenen, kan de bandarbeider wel eens spontane uitbarstingen van mening krijgen.

djimi 10 juni 2012 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6163599)
Gewoon negeren. Cafe Den Goudfazant is vandaag dicht, ziet u. Zonder kalmerend bier en sussende wielrenwedstrijden, zeker nu zonder FC De Kampioenen, kan de bandarbeider wel eens spontane uitbarstingen van mening krijgen.

Ik weet niet of ik 'negéren' wel een bruikbare optie vind.

Meneer Belkacem wil ik evenmin negéren.

"Lik op stuk" is bovendien erg leuk. Het lijkt wel Turks ;-)

Восход-1 10 juni 2012 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 6163618)
Ik weet niet of ik 'negéren' wel een bruikbare optie vind.

Meneer Belkacem wil ik evenmin negéren.

"Lik op stuk" is bovendien erg leuk. Het lijkt wel Turks ;-)

Belkacem dient echt best genegeerd. Ik zie niet in welke invloed hij kan hebben.

En -lar lijkt wel de meervoudsuitgang in het Turks.

SDX 10 juni 2012 18:41

'n Integere politicus, die z'n woorden, als 't al geen leugens zijn, ook in 'daden' omzet, zou 'n primeur zijn.

't Is eens wat anders. :D

djimi 10 juni 2012 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6163625)

1) Belkacem dient echt best genegeerd. Ik zie niet in welke invloed hij kan hebben.

2) En -lar lijkt wel de meervoudsuitgang in het Turks.

1) Hoe sneller die Belkacem in Marokko voor de rechter zit, hoe liever ik het heb. Maar dat is een andere discussie.

2) Dat lijkt niet alleen zo, dat �*s ook zo :-)

Kent ú Russisch?

Ooit zou ik ook die taal willen leren, en dan is het altijd handig iemand te kennen die mij eventueel zou kunnen/willen helpen.

Maar éérst moet en zal ik het Turks onder de knie krijgen, al kost het me nog 20 jaar!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be