![]() |
Een 'ander' geluid over 'integratie'.
http://www.deredactie.be/permalink/1.1326585
Over wat deze man zo allemaal te vertellen heeft mag onze vriend Belkacem, wanneer-ie er straks in het niet-perverse Marokko tijd genoeg voor zal hebben, eens héél goed nadenken :twisted: Vanaf 04:02 wordt het héél interessant en vooral wat vanaf 04:40 en meer bepaald rond 04:52 wordt gezegd, loont echt wel de moeite. |
Citaat:
|
Citaat:
Telkens als ik zo'n turk bezig hoor, dan begrijp ik dat er in dat land een zeer lange en oude fascistische traditie is. |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien wordt zo'n standbeeld toch alleen maar door duiven en ander gebroed onder gescheten. Dat tjeven van alle kleuren door zijn schuld niet goed zullen slapen vind ik wél een hoopgevende gedachte :-D |
Citaat:
Die man zegt immers dat hij een Vlaming is, en dat hij het beu is om te knikken en slikken. Hij klinkt dus allerminst als een fascist. |
Citaat:
Nog een beetje naief hé En geeft toe.. De manier hie die daar zat.. Toch wel wat fascho-achtig |
Citaat:
Ik hoop dat hij verkozen geraakt, en het vervolgens in de gemeenteraad van Heusden-Zolder flink laat knetteren. |
Citaat:
Omdat-ie een wit hemd en een das draagt, en er moeite mee heeft zijn emoties in bedwang te houden? Als dat het criterium is, dan zitten alle parlementen van dit land vol met 'fascho-achtigen'. Ik hoop alvast dat er ook mensen zonder Turkse achtergrond op die lijst durven te gaan staan. |
Citaat:
Kijk, ik kan ook turks... Oeroektsjoek toek foek moek... |
Citaat:
|
Het feit dat die man in de politiek gegaan is duidt juist op het feit dat hij geïntegreerd is. Hij wil de maatschappij verderhelpen naar zijn visie.
De man geeft om zijn woonplaats en zijn initiatief kan alleen maar toegejuicht worden. |
Citaat:
|
Citaat:
D�*t is Turks: "Cesur insanlar cesur kararlar alırlar." Vertaling: "Moedige mensen nemen moedige besluiten." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meneer Belkacem wil ik evenmin negéren. "Lik op stuk" is bovendien erg leuk. Het lijkt wel Turks ;-) |
Citaat:
En -lar lijkt wel de meervoudsuitgang in het Turks. |
'n Integere politicus, die z'n woorden, als 't al geen leugens zijn, ook in 'daden' omzet, zou 'n primeur zijn.
't Is eens wat anders. :D |
Citaat:
2) Dat lijkt niet alleen zo, dat �*s ook zo :-) Kent ú Russisch? Ooit zou ik ook die taal willen leren, en dan is het altijd handig iemand te kennen die mij eventueel zou kunnen/willen helpen. Maar éérst moet en zal ik het Turks onder de knie krijgen, al kost het me nog 20 jaar! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be