Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Kabouters met vim (https://forum.politics.be/showthread.php?t=172216)

C2C 12 juni 2012 11:41

Kabouters met vim

Ik heb net een verschrikkelijke droom gehad.

Een leger kabouters die in de nacht het huis kuisen met vim. En dan nog aan product-placement doen voor die vim. In een droom.

Enfin, mochten er ooit huishoud-robotten ontworpen worden, laat ze dan niet lijken op kabouters, maar eerder op schone thaise meiskes.

Kabouters met vim. Wie vindt nu zoiets uit!!?? 8O Ik krijg dat beeld dus nooit meer uit mijn hoofd. Het brein is een bizar orgaan.

Den Duisteren Duikboot 12 juni 2012 12:00

Eens fictie, thans misschien werkelijkheid?

Liederik 12 juni 2012 12:06

Ik heb ooit eens een droom gehad waarin ik snachts over straat liep, en opeens werd ik aangevallen door een leger half onzichtbare vampier-kittens die naar mijn nek vlogen en voor mijn bloed gingen. Ik rukte die dan weg en keilde die tegen de muur, maar er stonden mensen in hun deur die tssk'ten over wat voor een dierenbeul ik wel niet was, en dat ze de politie gingen bellen. Dat ik liters bloed aan het verliezen was was blijkbaar niet relevant.

Dus bevond ik mij in de positie waar ik moest kiezen tussen leeggezogen te worden door half onzichtbare zwarte vampier-kittens, of als moreel afkeurenswaardig beschouwd te worden door de goegemeente. Ik koos de tussenweg en wrong de kittens half bedekt de nek om en liet ze vallen.

Een product placement droom kan ik me niet direct herinneren.

Txiki 12 juni 2012 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 6165840)

Een leger kabouters die in de nacht het huis kuisen met vim. En dan nog aan product-placement doen voor die vim. In een droom.

Enfin, mochten er ooit huishoud-robotten ontworpen worden, laat ze dan niet lijken op kabouters, maar eerder op schone thaise meiskes.

Kabouters met vim. Wie vindt nu zoiets uit!!?? 8O Ik krijg dat beeld dus nooit meer uit mijn hoofd. Het brein is een bizar orgaan.

Gij drinkt veel te weinig.

NieuwNoors 12 juni 2012 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6165967)
Gij drinkt veel te weinig.

:lol:
En gij teveel.
oeps

Marie van de koster 12 juni 2012 15:50

Citaat:

Bij mij mogen de kabouterkes gerust komen. Fantastisch zeg!
's Morgens wakker worden en het huis is gekuist ... zalig :-D

Marie van de koster 12 juni 2012 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 6165885)
Eens fictie, thans misschien werkelijkheid?

Joepie Piet Pienter en Bert Bibber! Mijn meest geliefde striphelden!

Marie van de koster 12 juni 2012 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 6165898)
Ik heb ooit eens een droom gehad waarin ik snachts over straat liep, en opeens werd ik aangevallen door een leger half onzichtbare vampier-kittens die naar mijn nek vlogen en voor mijn bloed gingen. Ik rukte die dan weg en keilde die tegen de muur, maar er stonden mensen in hun deur die tssk'ten over wat voor een dierenbeul ik wel niet was, en dat ze de politie gingen bellen. Dat ik liters bloed aan het verliezen was was blijkbaar niet relevant.

Dus bevond ik mij in de positie waar ik moest kiezen tussen leeggezogen te worden door half onzichtbare zwarte vampier-kittens, of als moreel afkeurenswaardig beschouwd te worden door de goegemeente. Ik koos de tussenweg en wrong de kittens half bedekt de nek om en liet ze vallen.

Een product placement droom kan ik me niet direct herinneren.

U moet dringend wat minder naar die belachelijke vampieren-feuilletonnekes kijken!

Liederik 12 juni 2012 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6166363)
U moet dringend wat minder naar die belachelijke vampieren-feuilletonnekes kijken!

:|

Ik heb er nog nooit naar gekeken, laat staan de twilight films gezien.

De droom dateert van jaren her .

Libro 12 juni 2012 18:55

Citaat:

Goede raad: in 't vervolg geen waspoeder meer snuiven.;-)

cookie monster 12 juni 2012 19:10

1 Bijlage(n)
Kabouters met vim :mrgreen:

MaGNiFiCaT 12 juni 2012 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 6166561)

cookie monster, jouw teken-kwaliteiten zijn hoogst erbarmelijk!:-o

Txiki 12 juni 2012 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 6166684)
cookie monster, jouw teken-kwaliteiten zijn hoogst erbarmelijk!:-o

Da's toch mooi, alé, echte kunst

MaGNiFiCaT 12 juni 2012 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6166686)
Da's toch mooi, alé, echte kunst

Foefelen met paint ofzo noem ik geen kunst.;-)

Kallikles 12 juni 2012 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 6165898)

Alleen al daarvoor zou men de scheiding van 1830 onmiddellijk moeten opheffen.

http://www.youtube.com/watch?v=lOM6Y_Xiz9w

Savatage 12 juni 2012 20:43

Citaat:

Er is daar een horrorfilm over met een gelijkaardig thema (ook een soort van dwergen die s'nachts langskomen): http://www.moviemeter.nl/film/6629

Demper 12 juni 2012 23:00

Ik ben eens aangevallen door een kabouter met vim.

cookie monster 13 juni 2012 03:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6166907)
Ik ben eens aangevallen door een kabouter met vim.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6061779)
Pics or it didn't happen.

dus .... :-D

MaGNiFiCaT , ik => PP rubens & picasso gemixt :-D ;-)
dus .... uitde kunst :-D

C2C 13 juni 2012 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 6166561)

Lol, bedankt! Leuke cartoon.

De kabouters in mijn droom waren inderdaad zeer boosaardig. Diabolisch hoe ze maar bleven kuisen met vim. En den helen tijd door babbelen over hoe goed vim wel niet is. Gruwelijk. Kabouters als kwebbelende huisvrouwen.

C2C 13 juni 2012 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 6166725)
Er is daar een horrorfilm over met een gelijkaardig thema (ook een soort van dwergen die s'nachts langskomen): http://www.moviemeter.nl/film/6629

Hey, cool! Nochtans de film niet gezien. Ga toch eens checken. :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be