![]() |
Kabouters met vim
Ik heb net een verschrikkelijke droom gehad.
Een leger kabouters die in de nacht het huis kuisen met vim. En dan nog aan product-placement doen voor die vim. In een droom. Enfin, mochten er ooit huishoud-robotten ontworpen worden, laat ze dan niet lijken op kabouters, maar eerder op schone thaise meiskes. Kabouters met vim. Wie vindt nu zoiets uit!!?? 8O Ik krijg dat beeld dus nooit meer uit mijn hoofd. Het brein is een bizar orgaan. |
Eens fictie, thans misschien werkelijkheid?
![]() |
Ik heb ooit eens een droom gehad waarin ik snachts over straat liep, en opeens werd ik aangevallen door een leger half onzichtbare vampier-kittens die naar mijn nek vlogen en voor mijn bloed gingen. Ik rukte die dan weg en keilde die tegen de muur, maar er stonden mensen in hun deur die tssk'ten over wat voor een dierenbeul ik wel niet was, en dat ze de politie gingen bellen. Dat ik liters bloed aan het verliezen was was blijkbaar niet relevant.
Dus bevond ik mij in de positie waar ik moest kiezen tussen leeggezogen te worden door half onzichtbare zwarte vampier-kittens, of als moreel afkeurenswaardig beschouwd te worden door de goegemeente. Ik koos de tussenweg en wrong de kittens half bedekt de nek om en liet ze vallen. Een product placement droom kan ik me niet direct herinneren. |
Citaat:
|
Citaat:
En gij teveel. oeps |
Citaat:
's Morgens wakker worden en het huis is gekuist ... zalig :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er nog nooit naar gekeken, laat staan de twilight films gezien. De droom dateert van jaren her . |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Kabouters met vim :mrgreen:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=lOM6Y_Xiz9w |
Citaat:
|
Ik ben eens aangevallen door een kabouter met vim.
|
Citaat:
Citaat:
MaGNiFiCaT , ik => PP rubens & picasso gemixt :-D ;-) dus .... uitde kunst :-D |
Citaat:
De kabouters in mijn droom waren inderdaad zeer boosaardig. Diabolisch hoe ze maar bleven kuisen met vim. En den helen tijd door babbelen over hoe goed vim wel niet is. Gruwelijk. Kabouters als kwebbelende huisvrouwen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be