![]() |
Romney haalt Obama in
Stel je voor !! :-D
Citaat:
|
Hoessein Obama is niet eens een Amerikaan!! ( het geboortecertificaat is vervalst)
Hij is de zwakste president ooit. Geef hem maar wat pindas en bananen en zet hem op een boot richting zijn geboorteland Kenia . Ik voorspel dat hij niet eens opkomt als tegenkandidaat voor Mitt Romney. Hillary zal de presidentskandidaat voor de democraten worden... En de eerste vrouwelijke president worden. |
Citaat:
Maakt trouwens niet zoveel uit wie de verkiezingen tussen deze twee kandidaten wint. |
Citaat:
|
Citaat:
De rest van uw verhaal is onzin. |
Citaat:
Inderdaad, weinig verschil. Obamny 2012 De Bilderbergers zouden liever Romney als president zien. Whatever... geruchten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dubbel
|
Obamny of Romama? Bohan Jollen? Bronzon? of Zonhan Brollen?
Samenzweringen, voorbestemdheid, onzichtbare duivelse machten, inside en outside jobs, kinderopeters en judeo-masonische krachten. Gaan we die toer weer op? :roll: |
Hopelijk haalt Romney het. Dit zal de groeiende kloof met Europa versnellen.
|
Da's een poll die naar de visie van niet-Amerikanen peilt. Zoals bekend kan die mening Amerikanen geen barst schelen.
Maar ik geef toe: de kansen van Obama slinken met de dag. En maar goed, misschien, want hij slaat toch maar een zwak figuur. Mocht Romney verkozen worden, is dat ook goed voor de versnelling van de teloorgang van de VS. |
Trouwens, in die poll staat ook te lezen dat een meerderheid van Europeanen nu vindt dat China 's werelds grootste en sterkste economie is, en niet langer de VS.
Da's misschien een veel belangrijker feit dan de ideeën over een vervangbare president. China. The big bad red dog is digging in our back yard. |
Citaat:
Het wordt dringend de failliete NAVO te vervangen door een Chinees-Russisch-Europese Militaire Bijstands-Organisatie (CREMBO). |
Citaat:
Hoeveel % opkomst zou een verkiezing moeten hebben om geldig te zijn ? :-P |
Citaat:
Citaat:
Wedden dat ik strafpunten krijg voor het citaat? |
Citaat:
|
Citaat:
En wellicht ook d e crimineelste. |
Citaat:
|
Citaat:
BTW, U hebt een avatar gekozen dat nogal veel op het mijne lijkt. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be