![]() |
Wat is het "openen van een persoonlijke topic"?
Is het "openen van een persoonlijke topic" wel juist wanneer men duidelijk stelt dat een bepaalde forumlid ondanks talloze overtredingen geen permban krijgt en andere voor het minste en dit in reeds geopende draad?
Zeker als men als argument gebruikt dat geen argument is en duidelijk gebaseerd is op willekeur. Kan een moderator waarvan het geweten is dat ze partijdig is wel beoordelen wat "het openen van een persoonlijke topic" is? Dat de moderatoren doen wat ze willen, mij niet gelaten (jullie forum) maar als je regelmenten opstelt dan verwacht ik dat ze gelden voor iedereen en niet naar de willekeur van een moderator. PS; ik ga niet janken bij het CGKR, daarvoor is mijn vrije tijd te waardevol voor. |
Heb je banpuntjes gekregen, schat? :>
:rofl: |
DIT is eigenlijk ook het openen van een persoonlijke topic, gezien je je eerder standpunt herhaalt.
Verander je bericht nu je het nog kunt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Akira kan zoveel zeggen wat ze wilt maar ik zie nergens een draadje dat daar duidelijk over is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zelfs als er zo geen draad zou zijn blijven de moderatie en de administratie heer en meester over dit forum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben Filosoof, Artisjok, Raf, Alboreto etc. Al die miserie ben ik eigenlijk kotsbeu. Zelfs als ik één van hen zou zijn, so what? De moderatie moet me dan maar aanpakken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be