![]() |
Ban Eigenzinnig
Kan de moderatie de reden geven waarom? En is deze permanent?
|
Kan je zijn/haar avatar eens beschrijven?
|
Who fucking cares eigenlijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn er genoeg op het forum die volledig hetzelfde zeggen dus voor mij maakt het niet uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oei! als de avatar foetsie is, dan is het permanent.
Ik zou ook graag weten wat hij verkeerd heeft gedaan in feite. Al was het maar om dezelfde fout niet te maken. |
Wie een put probeert te graven voor een ander...
|
Citaat:
Nog iets gehoord van Dronkoers en Vlaamse Leeuwin? Niet echt he, daar is uw vriendinnetje medeverantwoordelijk voor. Dat de sfeer hier zo slecht geworden is dat meeste gewoon wegblijven. Sommige schieten liever op de boodschapper. |
Seriële leugens en laster over mijn persoon hebben er een beetje aan bijgedragen
Het voortdurend grof uitschelden van een Mod en het verlappen van een mod-identiteit is ook niet bevorderlijk. Zeker niet voor iemand die al een paar keer gebannen is en zelfs al een keer genadiglijk ont-permgebannen(ingewikkelde constructies:-() Ik dacht zelfs dat hij Goddelijke Bescherming genoot |
Citaat:
Een week geleden was ze er nog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar kan de moderatie geen uitleg geven aan een simpele vraag. Wat is een persoonlijke aanval? Reglement: •persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp) •het openen van persoonlijke topics over forumdeelnemers (5 bp) Als ik geen draadje opstart maar gewoon in post. Hoe kan het dan het openen van een draadje zijn? Volgens Akira's logica mogelijk. We weten ook wel aan welke zijde ze staat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb mijn kritiek geformuleerd en een aantal anderen ook. Ik ga niet in herhaling vallen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be