![]() |
antwerpse open vld haalt phaedra hoste binnen
http://www.zita.be/nieuws/binnenland...te-binnen.html
Behoeft dit nog enig commentaar. Open VLD brengt het groot licht binnen en gaat zeker de verkiezingen winnen met dit wit konijn. N-VA ligt op zijn gat. :rofl: |
De zaken in de prostitutiewereld gaan slecht zeker?
|
Citaat:
|
"Snel in elke gemeente een bekende vlaming op de lijst zetten, zo zullen we die grote boze nva een verkiezingsoverwinning kunnen afblokken!!"
:twisted: |
Citaat:
![]() ![]() |
Ze weten bij de OVLD toch dat spreuken zoals 'the show must go on', 'it ain't over 'till the fat lady sings' en dergelijke figuurlijk bedoeld zijn hé?
|
Citaat:
Als die twee ergens binnenkomen, dan treedt er een algemene verduistering in. En dit in de kortste keren. Eén der grote lichten bij de NVA: Lisbeth Homans. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Nog zo'n verheven maar zeer sectair creatuur van de NVA: Frieda Brepoels. |
Citaat:
Je kan beter uw kwakkel houden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Omdat post nr 5 een foto post van Hoste zelf maar jij per se een persoon op haar uiterlijk wil pakken (wat weer meer zegt over jouw mooie innerlijke zelve). 3. Omdat je punt nergens op slaat. Vergelijk mss eens de verdiensten en opleidingen van Homans en Hoste. |
Citaat:
Dat jij de verdraagzaamheid in eigen persoon bent, dat heb je hier ook al meermaals bewezen... |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik van die schijnvlaming iets moet hebben, maar er loopt veel groter krapuul in de wandelgangen... |
Interessanter vind ik de opstoten van milieubewustzijn bij de traditio's om geen tuinborden meer toe te laten. Dat idee deint uit als een virus. Toeval, ongetwijfeld. Allemaal toeval.
Of zou het kunnen dat men mikt op de onbekendheid van kandidaten van sommige lijsten en dat ook liefst zo houdt? Nee, nu ben ik te cynisch, wellicht. |
Citaat:
In mijn ogen bent u een volbloed schijnheilige. Wellich weer zo'n onderdanig NVA-partijslaafje �* la Stuyckp. Punt uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be