![]() |
Er is geen dwang in de Islam, Islam wilt niet domineren
er is geen dwang in religie
"En zo uw Heer gewild had, zouden allen die op aarde zijn gezamenlijk tot geloof gekomen zijn. Zult gij dan de mensen dwingen opdat zij gelovig worden?" De edele Koran, sura Yunus aya 99 |
1 vraagje Moor. Is die vers geschreven in't begin van Mohammeds Profeetschap?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.trouw.nl/tr/nl/5091/Relig...-te-zijn.dhtml Citaat:
|
Citaat:
Welk teken (lees: vers in de koran) Wij ook afschaffen of doen vergeten Wij brengen iets beter daarvoor in de plaats of iets dat daaraan gelijk is. Weet gij niet dat God over alle dingen machtig is. Subrogatie. Wanneer God zichzelf tegenspreekt in latere verzen, dan tellen de laatste verzen en niet de vroegere. En helaas is de 10e sura (die Moor citeert) van de vroeg Mekkaanse oorsprong en de 2e soera uit de latere Medinaperiode. Daar heeft God zich nogal dikwijls tegengesproken, helaas meestal in veel minder vreedzame zin. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
In Singapore kan je voor gelijkaardige feiten ook een gevangenisstraf krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Jihad ... De feiten ontkennen zal ze niet veranderen http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/nieuw...randeren.dhtml |
Zelfs spandoeken kunnen ze niet maken.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Het lef alleen al... :evil: |
Is er 1 land met een islam meerderheid waar je mohammed mag beledigen? Dat vind ik een fundamenteel recht van iedereen die niet islamitisch is, want als ik dat niet mag doen wordt ik eigenlijk beschouwd als een moslim, dus gedwongen om te geloven.
Moor, mag ik van de koran (als ongelovige) mohammed beledigen zonder straf? Fundamentele vragen maar daar gaat die toch weeral niet op antwoorden, homo's, vrijgevochten vrouwen en ongelovigen worden in alle islamitische landen vervolgd en vermoord. Hoe kun je nu beweren dat er geen dwang is om moslim te worden en blijven, belachelijk. Enkel hier zijn ze wat laxer omdat ze geen meerderheid hebben, hier proeven de jongeren ook de smaak van de vrijheid, verandering komt er dus wel maar het gaat traag door de constante instroom van radicale moslims uit achtergestelde gebieden. 1 stap vooruit, 2 achteruit. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be