![]() |
Laten we dit eens stellen
Stel: een rastafarikerel in maatpak geeft je een doosje met een knop erop. Als je op de knop drukt, verschijnt er in je huis een aap die een grappig dansje doet en schrijft Stephenie Meyer een nieuw vervolg op Twilight dat standaardliteratuur wordt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is trouwens kersenhout voor alle duidelijkheid, in de kleur appelblauwzeegroen geschilderd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Die doet ook een dansje blijkbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe weet ik de gevolgen van het drukken op de knop?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1)In het doosje is LSD opgeslaan onder hoge druk, door het drukken op de knop ontstaat er een opening waardoor LSD naar buiten gesproeid.
2) Ik heb bovennatuurlijke krachten. 3) Er is/zijn (een) (toffe) god(en) 4) Ik droom |
Citaat:
|
Citaat:
6) Men heeft al een aap je huis binnengesmokkeld en wacht ermee om die los te laten. Meyer zit mee in het complot. |
Kan die knop terug uitgetrokken worden nadat je hem ingedrukt hebt ? En komt Stephanie Meyer dan een dansje doen en schrijft een aap het vervolg op Harry Potter ?
En als je 8 maal snel achtereen op de knop zou drukken gebeurt er dan iets onverwachts, zoals op een microsoft pc bijv ? En waarom is dat nog een oubollige knop en geen touchscreen ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be