![]() |
Geluk
Citaat:
Denk je ooit gelukkig te zijn? |
Citaat:
Citaat:
mijn madam maakt me overigens ook gelukkig. En mijn vrienden en mijn job ook. Maar de allergrootste bron van geluk is en blijft natuurlijk p.be 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geluk is voor velen slechts een kleine roes veroorzaakt door materiële zaken of oppervlakkige sociale bezigheden.
Geluk, zoals het voorgesteld wordt, is slechts een constructie. |
Wat een vraag... als er 549 paraphilia's bestaan, dan toch 549 soorten geluk ?
Could you be more specific ? |
Zie de quote in de OP.
|
Uiteindelijk, geluk is een heel goed seksleven hebben met een vaste partner.
|
Citaat:
|
Een true Nord vindt rust en voldoening in het cultiveren van melancholie, psychisch lijden, dood en vergankelijkheid.
Weltschmerz. ![]() |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Kijk, deze man is verantwoordelijk voor de meest gangbare manier om 'geluk' te demonteren
Would you really trust such guy ? ? |
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij je gedragen naar je Noord-Europese afkomst intussen reeds als 'ziekte' gecategoriseerd staat. Wat me natuurlijk helemaal niet zou verwonderen in PC- land. Wie is Hejsonja eigenlijk? |
Citaat:
Gute Leute Enne hier ruste onze Mitgard, hij zoop te veel en zag het zwart Daarom niet getreurd, Hij had uw "red door" toch alleen maar "black" gekleurd. Mitgard, Mitgard, du alte Sau, Trug Kummer im Herz, hatte viel Kopfschmerz aber war immer voll im Scherz |
Leuk, Vigi. :-)
|
Zweden vanuit Finland aanvallen met 32 tankdivisies en den Duits niet zien reageren. Dat is in HOII het toppunt van geluk.
En ik heb dat dus mogen smaken. Maar den Duits wacht mijn Sovjetrijk blijkbaar op ergens in Hongarije. De smeerlappen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be