![]() |
Vandalen teisteren verkiezingsaffiches bdw
Gisteren dit: http://www.gva.be/regio-mechelen/sin...ot-hitler.aspx
En nu weer dit: http://www.knack.be/nieuws/ondertuss...0118004053.htm De schrik zit er precies wel hoog in bij de belgicistjes!! Ach laat de klein kinderen spelen, lager dan dit kunnen ze toch niet meer vallen? |
Citaat:
Gewoon door een foto uit de krant weet ge al wie de daders zijn. Chapeau! |
Ach waar maak je je druk over? Dat is niks nieuws, gebeurde dertig jaar geleden ook al met affiches van andere kandidaten enzovoort. Ik ben zelf ook al eens clownneuzen gaan schilderen, affiches gaan aftrekken, borden gaan omgooien enzovoort.
Hoort er bij. En als je het toch kleine kinderen vindt, waarom dan een draad erover opstarten? |
Citaat:
Daar zal niemand aankomen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik keur dit steeds af. Ik klaag alleen het gezaag en het kalimerogedrag aan. |
Citaat:
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van mij hoeft dat geplak allemaal niet, gewoon van geen enkele partij, als je als politieker niet kan opwerken door iets goeds te doen voor je naasten voor (bij beginnende poltiekers) of tijdens een mandaat moet je achteraf ook niet de heilige pipo gaan uithangen. Kortom geen affiches, steek jullie partijgeld in iets nuttig !
|
Citaat:
|
Citaat:
je moet daar niet zo kleinzerig over doen. Je weet dat er altijd iemand is die een snor of zo zal komen tekenen. Als ze dan nog eens origineel uit de hoek komen (zoals de rode neus) kan het zelfs nog grappig lijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is idd verkiezingsfolklore.
Alleen als ik de teksten lees, kan ik met bijna zekerheid zeggen dat het CD&V militanten waren. Die retoriek komt van CD&Vers. Gelijk welke CD&V militant is ingestampt dat ze moeten zeggen "bart De Wever is gaan lopen van de onderhandelingen" |
Mechelen zet lokdames in, wij gaan hier en daar lok affiches inzetten, met webcam. :twisted:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be