![]() |
Welk land zou je het liefst bij de EU zien aansluiten?
Welk land zou je het liefst bij de EU zien aansluiten? en waarom?
|
Geen enkel land. Ik zou de EU liever uiteen zien vallen. Om dan, op termijn, ernstige intereuropese samenwerkingsvormen te zien ontstaan. Alleen is dat per definitie een utopie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Om het Romeinse Imperium te overtreffen. En om zo de brandhaarden verder te reduceren. En onze cultuur te verrijken. Dat zou natuurlijk alleen tot democratische naties beperkt blijven. De meesten zouden dan ook moeten omschakelen |
De EU is al veel te groot.
|
Kosovo. Dan kan de opiumpipeline die de Amerikanen hebben gepland eindelijk volop lopen en hebben wij hier goedkope heroine.
Met goedkopere hoeren als leuk neveneffect. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vanwaar de afkeer? |
Citaat:
Opium zou ik wel overwegen. |
Citaat:
|
Citaat:
In Rusland is nog voldoende ruimte en bestaan volop mogelijkheden tot ontplooiing. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vooropgesteld dat ik de anti-democratische EU nog liever gisteren dan vandaag uiteen zag vallen, heb ik maar op Servië gestemd. Dat is tenminste nog een Europees land waar de bevolking nog niet door het politiek correcte multiculturele virus is aangetast en het zou een belangrijke partner zijn in het tegenhouden van de uitbreiding van de EU met Noord-Afrika en Turkije, en voor de vorming van een Europees Europa.
EDIT: Uiteraard een Servië inclusief het door criminele Albanezen gestolen Kosovo, dat spreekt vanzelf. |
Citaat:
En op de vraag wat er misloopt keer ik de bewijslast gewoon om: wat gaat daar wel goed? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be