Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Kinder Surprise - handleidingen - ernstig stockage probleem (https://forum.politics.be/showthread.php?t=172563)

Sammael 20 juni 2012 09:31

Kinder Surprise - handleidingen - ernstig stockage probleem

Tegenwoordig zit er bij de Kinder Surprise eieren zo'n briefke met allerlei belachelijke waarschuwingen op. Er staat ook bij dat ge dat "zorgvuldig" moet bewaren. Bij kinderspeelgoed hebt ge dat ook.

Maar waar moet ik die papierkes in godsnaam allemaal bewaren? Aan 't tempo dat zo ne kleine Kinder Surprise eikes vreet en speelgoed verslijt, wordt dat wel nogal nen berg papier. Wat moet ik daarmee doen? De kleine zijn kamer mee behangen?

Ik eis een door de overheid gesponsorde Shurgard stockage box, betaald middels een heffing op een categorie burgers waartoe ik niet behoor!

Txiki 20 juni 2012 09:37

Ok. Leg dan nu maar wat geld op den toog voor een rondje.

Sammael 20 juni 2012 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6178826)
Ok. Leg dan nu maar wat geld op den toog voor een rondje.

Kan ik hier niet betalen met handleidingen voor kinderspeelgoed?

Txiki 20 juni 2012 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sammael (Bericht 6178887)
Kan ik hier niet betalen met handleidingen voor kinderspeelgoed?

Nu nog niet. Maar hou die handleidingen vooral bij. De dag waarop wat vandaag als betaalmiddel gebruikt wordt evenveel, of zelfs minder, waard zal zijn dan die handleidingen, komt wel.

Sammael 20 juni 2012 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6178894)
Nu nog niet. Maar hou die handleidingen vooral bij. De dag waarop wat vandaag als betaalmiddel gebruikt wordt evenveel, of zelfs minder, waard zal zijn dan die handleidingen, komt wel.

Aha, dus dat wil zeggen dat ik in de toekomst stinkend rijk ga zijn.

Dan kan ik nu wel wat eurokes missen.

*** Legt een paar duizenden euro's op den toog ***

mkb 20 juni 2012 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sammael (Bericht 6178896)

:cheer:

Txiki 20 juni 2012 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sammael (Bericht 6178896)

:cheer:

cookie monster 20 juni 2012 14:10

1 Bijlage(n)
http://static.fjcdn.com/pictures/Kin...dc_3566344.jpg 8O :-D

http://www.tshirtdeal.nl/images/deta...r_surprise.jpg :evil: :lol:

BigF 20 juni 2012 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sammael (Bericht 6178820)
Tegenwoordig zit er bij de Kinder Surprise eieren zo'n briefke met allerlei belachelijke waarschuwingen op. Er staat ook bij dat ge dat "zorgvuldig" moet bewaren. Bij kinderspeelgoed hebt ge dat ook.

Maar waar moet ik die papierkes in godsnaam allemaal bewaren? Aan 't tempo dat zo ne kleine Kinder Surprise eikes vreet en speelgoed verslijt, wordt dat wel nogal nen berg papier. Wat moet ik daarmee doen? De kleine zijn kamer mee behangen?

Ik eis een door de overheid gesponsorde Shurgard stockage box, betaald middels een heffing op een categorie burgers waartoe ik niet behoor!

En als ge die kleine nu eens een draai rond zijn oren geeft in de plek dan elke keer zo'n ei als-ie er achter zeurt?

Sammael 20 juni 2012 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 6179443)
En als ge die kleine nu eens een draai rond zijn oren geeft in de plek dan elke keer zo'n ei als-ie er achter zeurt?

Ocharme, dat dutske.

:-(

Betaalt gij uw pinten zelf maar.

BigF 20 juni 2012 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sammael (Bericht 6179473)
Ocharme, dat dutske.

:-(

Betaalt gij uw pinten zelf maar.

Dutske?
Als die kleine zoveel Kinder Surprises fret dat zijn ouders zijn kamer kunnen behangen met de papiertjes is-ie vast zo vet dat hij van zo nen draai rond zijn oren waarschijnlijk niet eens iets merkt.

Xenophon 20 juni 2012 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sammael (Bericht 6178820)

Ik herken dat probleem van toen mijne kleine nog jong was en gek op die eitjes.

Het beste is gewoon inscannen en saven op een stickske. De consumptie van anderhalf jaar past gemakkelijk op een 4 gig stickske.

Sammael 21 juni 2012 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6179693)
Ik herken dat probleem van toen mijne kleine nog jong was en gek op die eitjes.

Het beste is gewoon inscannen en saven op een stickske. De consumptie van anderhalf jaar past gemakkelijk op een 4 gig stickske.

Jamaar, daar staat niet op dat ge 't moogt inscannen. Ge moet het bijhouden. Stel u voor dat ik door dat in te scannen één of andere auteursrechtelijke bescherming schendt. Dat gaat mij dan veel handleidingen kosten later.

Sammael 21 juni 2012 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 6179599)
Dutske?
Als die kleine zoveel Kinder Surprises fret dat zijn ouders zijn kamer kunnen behangen met de papiertjes is-ie vast zo vet dat hij van zo nen draai rond zijn oren waarschijnlijk niet eens iets merkt.

Jamaar, als hij voortaan draaien rond zijn oren krijgt i.p.v. chocolade, vermagert hij zodanig, dat hij het wel voelt.

Txiki 21 juni 2012 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sammael (Bericht 6180554)
Jamaar, als hij voortaan draaien rond zijn oren krijgt i.p.v. chocolade, vermagert hij zodanig, dat hij het wel voelt.

Een afgewogen combinatie zie je niet zitten?

Sammael 21 juni 2012 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6180557)
Een afgewogen combinatie zie je niet zitten?

Ge bedoelt, de kleine een goede opvoeding geven?

En mijn kans vergooien om beroemd te worden door in Supernanny te komen zeker? Neenee.

BigF 21 juni 2012 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sammael (Bericht 6180554)

Voila, ge ziet, alleen maar voordelen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be