Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   het gekef van de chihuahuas (https://forum.politics.be/showthread.php?t=172591)

nihao 20 juni 2012 13:17

het gekef van de chihuahuas

Bartje is afwezig in de Senaat als het misBHVaksel besproken wordt in de Senaat, en meteen ontpoppen De Croo en Beke zich tot 'grote' redenaars !

En nu de examenvraag : van welke christelijke waarden en/of normen geeft Beke hier blijk ?

fox 20 juni 2012 13:20

Ik zie niet in waarom Bart daar zijn tijd moet zitten verdoen. Ze weten nu toch al langer als vandaag wat hij over heel dat BHV circus denkt? Ik vind het normaal dat hij zich bezig houdt met belangrijkere zaken zoals kiezers inpikken van die zelfverklaarde orakels in de senaat.

graaf de bethune 20 juni 2012 13:58

En in de meeste gemeenten hebben de traditio's al voorakkoorden over coalities, postjes zijn zelf al verdeeld. In mijn gemeente is de verdeling tussen CD&V en Spa. Dus mijn ganse familie, zelfs de laatste twijfelaars komen nu in groep over naar NVA om die snode plannen zoveel mogelijk te dwarsbomen. En wat Alexandre en Woeter Becque vinden over het niet aanwezig zijn van BDW in de senaat, wel dat zal mij worst wezen. We zijn bezig de kiesdrempels aan het oppoetsen waar onze traditio's massaal gaan onder terecht komen.

Illuminatus 21 juni 2012 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 6179320)
En in de meeste gemeenten hebben de traditio's al voorakkoorden over coalities, postjes zijn zelf al verdeeld. In mijn gemeente is de verdeling tussen CD&V en Spa. Dus mijn ganse familie, zelfs de laatste twijfelaars komen nu in groep over naar NVA om die snode plannen zoveel mogelijk te dwarsbomen. En wat Alexandre en Woeter Becque vinden over het niet aanwezig zijn van BDW in de senaat, wel dat zal mij worst wezen. We zijn bezig de kiesdrempels aan het oppoetsen waar onze traditio's massaal gaan onder terecht komen.

Waaw, dat gaat in oktober nogal een groepsmasturbatie geven daar in uw familie!:roll:

Vladja 21 juni 2012 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus (Bericht 6180502)
Waaw, dat gaat in oktober nogal een groepsmasturbatie geven daar in uw familie!:roll:

Alweer een zeer intellectuele en inhoudelijk waardevolle opmerking ...

Illuminatus 21 juni 2012 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vladja (Bericht 6180766)
Alweer een zeer intellectuele en inhoudelijk waardevolle opmerking ...

Tja, het kan niet alle dagen feest zijn hè

born2bewild 21 juni 2012 15:20

Het was aleXander zijn eerste speech!
Het manneke zal gestresseerd geweest zijn

Salvadorii 21 juni 2012 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus (Bericht 6181205)
Tja, het kan niet alle dagen feest zijn hè

Zeker niet met Di Rupo, belastingskoning in de Wetstraat 16...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be