Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Sonja Abrahamsson versnipperd & verknipt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=172621)

Knipp 21 juni 2012 06:11

Sonja Abrahamsson versnipperd & verknipt

1 Bijlage(n)
Okee. Tien minuten geleden heb ik voor 't eerst in m'n leven een fanmail geschreven. Om daarvoor boete te doen, zal ik hier in de komende weken en maanden alle registers opentrekken om het object van m'n Idolatrie terug te brengen tot haar ware proporties.

Uiteraard speel ik het een beetje dubbel. Vermoedelijk ben ik nu al de grootste Hejsonjakenner in het nederlandstalig taalgebied. Als m'n schatje doorbreekt, hoor ik de kassa al rinkelen in de verte, haar vertalen, de voorwoorden schrijven, haar inleiden op recepties, in haar plaats de légoin d'honneur in ontvangst nemen, de filmrechten verritselen, enzovoort, enzoverder.

Alle vragen zijn van harte welkom.

Welkom in de wondere wereld van Lapland's wonderkind

Knipp 21 juni 2012 06:52

Voor wie nu pas inschakelt, de laatste stand van zaken is dat ze in de clinch is met Stephen Colbert van Colbert Nation

Op haar blog heeft ze, als eerste gevolg van haar prille faam, haar middelnaam 'Hitler' al geschrapt, ze kleedt zich ook al een tikje beter, maar trouw aan zichzelf, is dezelfde ijskast nog altijd de achtergrond voor haar youtubeclipjes. (soonja100)

Om de krachtsverhouding van deze clash te kunnen schatten :

Hejsonja, circa 10.000 volgers op Twitter.

Colbert meer dan 3 en een half miljoen ( @StephenAtHome )

Achtergrond : Colbert probeert al weken Curator van Zweden te worden, voorlopig afgewimpeld. Hij claimt ook dat de enorme stijging van het aantal volgers @sweden niet aan Sonja te danken is, maar aan zijn SHOUT(s)

Knipp 21 juni 2012 07:11

Merk al vast twee dingen op : ze grijpt het momentum, en ze begrijpt 'het gewicht' van Colbert Nation.

Zelf zo bij de pinken, of een marketing manager ergens buiten beeld ? een interessante vraag.

Knipp 21 juni 2012 07:19

Maar de verleiding is groot om toe te geven aan m'n romantische blik, deze clash is ...

MAN against MACHINE.

Knipp 21 juni 2012 13:34

Retweet T1 ( 21 juni )
Citaat:

Stories about people who has ben forced to cut their own legs and arms off in order to survive can be pretty intense.
Geef toe, ik was 'warm' wanneer ik haar van meet af aan in verband bracht met Luka Magnotta.

Behalve haar 'glue and scissors' met het afgehakt hoofd vanTiger Woods, vond ik in haar blogs al meerdere verwijzingen naar ledematen afhakken, organen uitrukken, en zelfs naar kannibalisme.
Ten gepaste tijde zal ik die wel een keer 'oplijsten'.

Ik denk dat ze in T1 verwijst naar Aron Ralston

Knipp 21 juni 2012 13:44

By the way.

Sonja heeft ook iets met 'zombie eyes'. Dat trof me, omdat ik onlangs ergens las dat necrofiel gedrag bij pinguïns wordt verklaard langs die weg. Halfopen dode ogen, zouden door pinguïns worden geïnterpreteerd als 'seksueel opgewonden'.

Of 'zombie eyes' al erkend is als human paraphilia ? geen idee.

vrijevlaming 21 juni 2012 14:36

Knipp 21 juni 2012 17:29

Twitter is net wereldwijd gecrasht. Alsof Sonja had zelfmoord gepleegd.

Knipp 21 juni 2012 20:31

My Princess with a Thousand Enemies.

Knipp 22 juni 2012 17:40

Retweet T2 ( 22 juni )

Citaat:

People wouldn't travel if they understood how exciting it is just to open and close doors. It makes you feel like a god.
Ik zou haast zweren dat dit een quote is van Andy Warhol ! Behalve dan de blasfemische uitsmijter misschien.

Welke boeken zou ze verbergen in die ijskast ?

Knipp 22 juni 2012 18:00

Citaat:

A laconic phrase is a very concise or terse statement, named after Laconia (a.k.a. Lacedaemon [Greek Λακεδαίμων]), a polis of ancient Greece surrounding the city of Sparta proper.
Als Curator verwees ze een aantal keer naar Sparta.

Ze verwart me. Volkomen. Toen ze 't eergisteren had over a library of bibles, dacht ik meteen : ze heeft Borges gelezen.

Knipp 22 juni 2012 19:37

Retweet T3 ( 22 juni )

Citaat:

Ett av mina sämsta partytrick är att bara jag hör ordet charader så somnar jag bakom en möbel.
Begin maar zweeds te leren.

Het is een spelletje op zich, Googlevertalen in frans, engels, nederlands en duits, en er dan het mijne van denken.

En noteer : partytrick is een concept dat wel vaker opduikt in haar recent oeuvre.

Knipp 23 juni 2012 15:01

In april 2012 is Lil Wayne - Drop the World haar bästa låten just nu.

Uit T1 weten we al iets over haar visie on survival.

Bij Lil Wayne, in dezelfde lijn, 'served to survive, murdered and bribed'

Vertelde ik al dat ze ooit de dood van een parkiet heeft gefilmd ?

Knipp 23 juni 2012 15:15

Lil Wayne :

Citaat:

Sleep on me, that pillow is where your head'll lie permanently ... prepare to die ... hope you're trapped in my medicine ball ... i split your cabbage and your lettuce & olives
Kan je nadien nog met dezelfde onschuld een tweet lezen on a carrot ?

Over 'olives' is discussie by the way.
De meest voor de hand liggende verklaring is apenootjes.
Maar iemand merkt op : in neuroanatomy, olive is a rounded oval prominence on the surface of the medulla oblongata in the brain.

Knipp 23 juni 2012 23:51

Luka & Sonja, my private syzygy ?

Knipp 27 juni 2012 06:34

Tot dusver heb ik haar maar één keer een tweet zien verwijderen.

Gek genoeg 1tje waarop ik - nogal gemeen - had geäntwoord

Citaat:

It's the third time i see you refer to Lord of the Rings. You start to sound like a very old lifeform "if you exist"
De kans is klein, maar ik vind het een prettige gedachte dat ik mogelijk effect heb op haar. Het schept een band.

Knipp 27 juni 2012 07:02

1 Bijlage(n)
Littekens ??

Knipp 28 juni 2012 16:21

Sonja Abrahamsson, als prinses van de hoop.

Het zou interessant zijn te onderzoeken of haar publiek inderdaad uit verworpenen bestaat.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be