![]() |
Stijging waterprijs met 69%
Citaat:
Heb ik het nu goed begrepen dat Brussel hun vuil water gewoon gratis aan Vlaanderen geeft? Of zou het nu toch gezuiverd worden vooraleer het de Zenne ingekieperd wordt? |
Citaat:
Niet vervuilen schijnt duurder te zijn, dan wel vervuilen. |
Citaat:
|
straks is kraantjeswater even duur als flessenwater....
|
Gelukkig heb ik flessenwater kwaliteit dat uit de kraan komt :)
|
Citaat:
In Afrika heeft Monsanto enorme oppervlakten grond gekocht. Deze schurkenmaatschappij wil nu dat de bewoners , wonende in hutjes, taks betalen voor het regenwater dat ze opvangen van hun dak ! Want: dat regenwater valt normaal op de grond en de grond is eigendom van Monsanto !!! (Prof. Michael Parenti) |
Citaat:
|
Citaat:
:-P |
Symbolisch getal die 69.
|
De waterprijs in Brussel is nu 0,0036 € per liter !!!
In Vlaanderen is dat nog minder...dat daalt tot 0,0024 € per liter ... Eigenlijk belachelijk om hierover te klagen en te kriepen. :oops: |
Ik zuiver zelf mijn afvalwater, dus geen "assainissement" te betalen.
Hier in de Ardennen had men vroeger gratis drinkwater en kwam het water van de plaatselijke bronnen .Nu hebben de meeste gemeenten hun waterleiding verkocht aan de watermaatschappij en hebben ze geen inspraak meer. Sindsdien krijgen we water van minderwaardige kwaliteit en moeten we betalen!! |
Citaat:
:x |
Citaat:
|
water zal de de komende 7 jaar gerust nog eens 70% duurder worden, als het niet 700% zal zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij rijdt zéér milieubewust. Dat zie je op z'n dashbord. Hij en z'n gezin drinken liever spuitwater dan plat kraantjeswater. Hij rijdt naar een Auchan warenhuis, net over de grens. Achteraan IN z'n wagen legt hij nog andere zaken die ginder véél minder kosten dan in Belgie. Vb de laatste keer kocht hij daar een Mc Gregor hemd dat in Belgie exact het dubbele kost !!! Hierdoor alléén had hij al z'n verbruik terug gewonnen !!! :-P :-D :-P |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Staat in berging: wordt nooit meer gebruikt. (Koste bijna 100 €) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be