![]() |
Bedrijven Investeren niet meer in Vlaanderen
Bedrijven investeren niet meer in Vlaanderen en België.
Raar of dicriminerend maar bij dergelijk vaststellingen heeft men het nagenoeg altijd over investeringen van buitenlandse bedrijven . Zijn Vlaamse bedrijven dan van geen tel meer ? maar ook Vlaamse bedrijven investeren steeds minder . Zijn beide groepen niet belangrijk ? Blijkbaar staat men er van verstelt als men torenhoge belastingen toepast , ensteeds meer en meer regeltjes loslaat , dat ondernemingen om den duur zeggen , sorry , voor mij hoeft het niet meer ? |
Komt er van als men voortdurend liberaliseert. Op naar veralgemeende armoede. De industrie zal wel verhuizen naar daar waar men nog 15 uur werkt per dag tegen 1,5 euro per uur.
|
Er is toch VIA?
Vlaanderen In Actie? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mogen we hopen dat hij al geboren is .......... als het gisteren was moeten we maar 20 of 30 jaar meer wachten . Ik ben ervan overtuigd dat Prins Filip al mer deuren heeft geopend dan de politiek . K'heb twee keer een handelsmissie meegemaakt , en behoudens onrealistische beloften die een belgische onderneming nooit zou krijgen heeft die politieker niets gedaan , , een handlanger van het bedrijf vroeg hem of hij aub wou zwijgen wand zijn uitleg zou op veel problemen stuiten bij het afhandelen van een deal . Prins Filip daarentegen heeft zelfs ten minste interesse naar het product , terwijl de politieker beloftes deed terwijl hij niet eens wist wat de cor busines was van dat bedrijf . En peerters ziet mij er ook zo een beloftevol glimlachje uit dat niets realiseerd . |
Citaat:
|
Enkele dagen geleden las ik op dezelfde dag twee tegengestelde berichten: buitenlandse investeringen in 2011 gestegen en buitenlandse investeringen in 2011 gedaald. :-)
En als ze in Vlaanderen dalen en in Wallobrux stijgen heeft dat niets met de loonkost te maken en alles met het sfeertje dat NVA verspreidt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vlaanderen, je moet natuurlijk eerst weten wat het is voor je er studies kan over doen. Als er nu meer in Duinkerken en Breskens wordt geïnvesteerd, is er misschien zelfs geen terugloop van de investeringen in Vlaanderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Vandaag gecomfronteerd met een vlaams bedrijf dat een investering wil doen .
Het bedrijf steld 950.000 € zuivere borg ten aanzien van de bank . Het bedrijf vraagt een investerings krediet van 600.000 € De bank wil ondanks de 950.000 € hypothecaire waarborg dat er 3 bestuurders persoonlijk mee tekenen . ENNNNNNNNNNNNNNN een intrestvoet van 7.25 % Ben je nog verwonderd dat er geen bedrijven meer investeren ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De toenemende onverdraagzaamheid in vlaanderen daarentegen andere koek. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be