Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   PBL-RKT over "alcohol drinken halal" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=172671)

Txiki 22 juni 2012 07:59

PBL-RKT over "alcohol drinken halal"

PBL-RKT juicht de uitspraak van de islamgeleerde, die alcohol drinken halal verklaard heeft, toe en nodigt moslims uit mee op café te komen, zodat zij eindelijk zonder taboe ten volle van onze streekbieren kunnen genieten in aangenaam gezelschap. Café's zijn en blijven immers sociale ontmoetingsplaatsen voor iedereen.
Het wordt tijd dat ook zij eens wat geld op de toog leggen voor een rondje. Uiteraard verwachten we van de moslima's dat ze teensletsen aanhebben om op café te komen.

PBL-RKT
Bietan Jarrai
Undefeated Army

Txiki 22 juni 2012 08:26

:cheer: nu heeft Suqar geen enkel excuus meer om met mij niet op café te gaan :cheer:

:cheer: met Suqar op café ole ole ole :cheer:

vlijmscherp 22 juni 2012 08:31

die teensletsen vind ik er toch wat over hoor.....

eno2 22 juni 2012 08:41

Sociaal drinken is een pest
Al is het op zijn zondagsbest
Aan alcohol raak je verslaafd
Al is dan ook je dorst gelaafd
Je zal blijven drinken en drinken
En in de coma verzinken.

Ke Nan 22 juni 2012 08:42

Ik heb altijd al geweten dat alcohol drinken halal was. Ik heb mij daarom steeds grote moeite getroost om mij in een laveloze toestand te bevinden te midden van groepen waar grotere aantallen moslims waren. Mijn functie als rolmodel heb ik keer op keer onvermoeid en zonder uitzondering bloedernstig genomen.

Txiki 22 juni 2012 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6182359)

Dat is juist de basis, man!

Libro 22 juni 2012 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6182377)
Sociaal drinken is een pest
Al is het op zijn zondagsbest
Aan alcohol raak je verslaafd
Al is dan ook je dorst gelaafd
Je zal blijven drinken en drinken
En in de coma verzinken.

Tja, als je geen discipline en besef hebt.

Libro 22 juni 2012 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6182359)

Liever hoge hakken en korten rokken?

vlijmscherp 22 juni 2012 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 6182379)
Ik heb altijd al geweten dat alcohol drinken halal was. Ik heb mij daarom steeds grote moeite getroost om mij in een laveloze toestand te bevinden te midden van groepen waar grotere aantallen moslims waren. Mijn functie als rolmodel heb ik keer op keer onvermoeid en zonder uitzondering bloedernstig genomen.

jamaja, jij bent dan ook ne geassimileerde hé

Txiki 22 juni 2012 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 6182404)
jamaja, jij bent dan ook ne geassimileerde hé

Allemaal de schuld van de Turken :evil:

eno2 22 juni 2012 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6182384)
Tja, als je geen discipline en besef hebt.

Een groot aantal mensen hebben gewoon de juiste genen om verslaafd te raken en het loopt in families.

Maar ook sociale drinkers zijn niet altijd prettiger in de omgang. Vooral thuis, waar ze veelal ontbreken. En ook als ze niet thuis zijn maar op café.

Tegen wie moet drinken om socialer te zijn, of als je moet drinken tout court om socialer te zijn (zoals in commerciële relaties) zeg ik: neen.

Sammael 22 juni 2012 09:36

Zatte moslima's met teensletsen :cheer:

vlijmscherp 22 juni 2012 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6182425)
Allemaal de schuld van de Turken :evil:

pf, die spreken Nederlands, die behalen diploma's, drinken, roken, twijfelen of ze met een vrouw moeten afspreken, enz enz. Wat moet je in hemelsnaam aanvangen met die mensen???

Sammael 22 juni 2012 09:40

Als alle moslims in Europa het nu eens onmiddellijk op een zuipen zouden willen zetten, dan is de crisis zo voorbij.

Vrienden, zuip ons rijk!

Txiki 22 juni 2012 10:16

:cheer: more gargle here! sixteen half ones of malt and chasers! :cheer:

Alé, maak er maar 32 van nu onze moslim-vrienden mee mogen sloeberen

Libro 22 juni 2012 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 6182430)
Een groot aantal mensen hebben gewoon de juiste genen om verslaafd te raken en het loopt in families.

Maar ook sociale drinkers zijn niet altijd prettiger in de omgang. Vooral thuis, waar ze veelal ontbreken. En ook als ze niet thuis zijn maar op café.

Tegen wie moet drinken om socialer te zijn, of als je moet drinken tout court om socialer te zijn (zoals in commerciële relaties) zeg ik: neen.

Ik drink niet om socialer te zijn maar omdat ik een goed glas wijn of bier lekker vind.

Aligator 22 juni 2012 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6182618)
Ik drink niet om socialer te zijn maar omdat ik een goed glas wijn of bier lekker vind.

Alle zatlappen die in de goot liggen te snurken in hun eigen braaksel, zijn ooit begonnen met één glas bier of wijn. En die zullen dat ook wel lekker gevonden hebben. Dus je weet wat je ( misschien ) te wachten staat : gevang wegens dronken rijden, ontslag, scheiding, levercirhose enz enz.;-)

eno2 22 juni 2012 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aligator (Bericht 6182641)
Alle zatlappen die in de goot liggen te snurken in hun eigen braaksel, zijn ooit begonnen met één glas bier of wijn. En die zullen dat ook wel lekker gevonden hebben. Dus je weet wat je ( misschien ) te wachten staat : gevang wegens dronken rijden, ontslag, scheiding, levercirhose enz enz.;-)

Toch hebben de meesten hun drinkgenot in de hand

eno2 22 juni 2012 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6182618)

Thuisdrinker dus. Nog gevaarlijker

eno2 22 juni 2012 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sammael (Bericht 6182438)
Als alle moslims in Europa het nu eens onmiddellijk op een zuipen zouden willen zetten, dan is de crisis zo voorbij.

Vrienden, zuip ons rijk!

Zodat de CEO van INBEV een miljard krijgt als bonus ipv dat povere 1/4 miljard €

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be