Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De Standaard kotsbeu (https://forum.politics.be/showthread.php?t=172760)

Txiki 23 juni 2012 21:10

De Standaard kotsbeu

Dat is nu al twee dagen dat wanneer ge naar de site van De Standaard gaat dat die pagina helemaal overlapt wordt door stomme reclame. Ge zou die dan moeten wegklikken om te kunnen doen waarvoor ge naar die site gaat: iets van "nieuws" lezen. Verschijnt er zo'n vakje "sluiten". Doe ik dan ook meteen: daaaag Standaardvod.

Koenraad Noël 23 juni 2012 21:15

Heb je Adblock?

Txiki 23 juni 2012 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6185186)
Heb je Adblock?

Nee en ik ben niet van plan dat te installeren. Als we al gekke dingen moeten gaan doen om die vod te kunnen lezen, no. Dat is symptoombestrijding. 't Is DS dat die onnozele reclame in de perken moet houden. Kunnen ze dat daar niet, dan is dat hun probleem. Ik lees wel iets anders dan.

Vlaanderen Boven 23 juni 2012 21:16

En ik ben YouTube kotsbeu. Altijd met hun reclameclipjes die ongevraagd beginnen spelen. Is er geen ietwat populair alternatief voor YouTube?

Восход-1 23 juni 2012 21:20

Ik lees maar een krant en dat is de Metro. Die is gratis en het geeft mij net genoeg actualiteit om mijn dag niet te verpesten, en maakt het weer goed met Kiss&Ride.

Txiki 23 juni 2012 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6185205)
Ik lees maar een krant en dat is de Metro. Die is gratis en het geeft mij net genoeg actualiteit om mijn dag niet te verpesten, en maakt het weer goed met Kiss&Ride.

D'er staat niks in, in die metro. Alé, in DS ook niet.

Koenraad Noël 23 juni 2012 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6185190)
Nee en ik ben niet van plan dat te installeren. Als we al gekke dingen moeten gaan doen om die vod te kunnen lezen, no. Dat is symptoombestrijding. 't Is DS dat die onnozele reclame in de perken moet houden. Kunnen ze dat daar niet, dan is dat hun probleem. Ik lees wel iets anders dan.

Adblock is gewoon algemeen erg fijn. Het houdt alle advertenties tegen, ook die van youtube.

Ik kan niet meer zonder.

quercus 23 juni 2012 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6185168)
Dat is nu al twee dagen dat wanneer ge naar de site van De Standaard gaat dat die pagina helemaal overlapt wordt door stomme reclame. Ge zou die dan moeten wegklikken om te kunnen doen waarvoor ge naar die site gaat: iets van "nieuws" lezen. Verschijnt er zo'n vakje "sluiten". Doe ik dan ook meteen: daaaag Standaardvod.

Inderdaad, vandaag liep het werkelijk de spuigaten uit. Tegenwoordig krijg je eerst, ongevraagd, reclame door je strot. En als je héél braaf bent, krijg je ook nog wat nieuws. En wat dat nieuws betreft, ik stel me dikwijls de vraag wat de relevantie is van de mening van een of andere BV uit de amusementssector die in alle ernst gevraagd wordt om zijn/haar mening te geven over de crisis bv. bij de Spaanse banken.

suqar_7loe 23 juni 2012 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 6185193)
En ik ben YouTube kotsbeu. Altijd met hun reclameclipjes die ongevraagd beginnen spelen. Is er geen ietwat populair alternatief voor YouTube?

Inderdaad, verschrikkelijk gewoon.:evil:

Восход-1 23 juni 2012 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6185211)
D'er staat niks in, in die metro. Alé, in DS ook niet.

De Metro is gratis en dan kan men iets lezen in de trein. DS kost geld en de site ervan is vol lelijke reclame.

Txiki 23 juni 2012 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 (Bericht 6185228)
De Metro is gratis en dan kan men iets lezen in de trein. DS kost geld en de site ervan is vol lelijke reclame.

:lol: jep

Koenraad Noël 23 juni 2012 21:28

1 Bijlage(n)
Zo ziet de Standaardwebsite er voor mij uit als ik ze open. Geen reclame.

Zucht 23 juni 2012 21:29

Beste (naieve) vrienden. Als je iets gratis krijgt dan mag je zeker zijn dat jijzelf de koopwaar bent die verhandeld wordt. Ofwel betaal je dus met euro's voor een gazet ofwel betaal je met iets anders. Je privacy, je tijd, je ziel....

Koenraad Noël 23 juni 2012 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 6185235)
Beste (naieve) vrienden. Als je iets gratis krijgt dan mag je zeker zijn dat jijzelf de koopwaar bent die verhandeld wordt. Ofwel betaal je dus met euro's voor een gazet ofwel betaal je met iets anders. Je privacy, je tijd, je ziel....

Behalve met openbronsoftware. Leve de Revolutie! 8-)

Txiki 23 juni 2012 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6185233)
Zo ziet de Standaardwebsite er voor mij uit als ik ze open. Geen reclame.

Blijft symptoombestrijding.

Koenraad Noël 23 juni 2012 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6185237)
Blijft symptoombestrijding.

Ik wist niet eens dat de Standaard reclame had totdat het afzette. :-P

Wees niet koppig omwille van de koppigheid. Installeer het en wees vrij! :-)

Txiki 23 juni 2012 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6185243)
Ik wist niet eens dat de Standaard reclame had totdat het afzette. :-P

Wees niet koppig omwille van de koppigheid. Installeer het en wees vrij! :-)

Nee, ik installeer dat niet. Dan lees ik maar geen DS. Ook dat is vrij zijn.

Koenraad Noël 23 juni 2012 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6185254)
Nee, ik installeer dat niet. Dan lees ik maar geen DS. Ook dat is vrij zijn.

Niet alleen De Standaard. Het is voor alle websites.

Txiki 23 juni 2012 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6185256)
Niet alleen De Standaard. Het is voor alle websites.

Maakt geen verschil. Ik let nooit op die reclame en die mag daar van mij staan. Tenminste, zolang die mij niet verhindert dat te doen waarvoor ik naar een website ga.

En nu stop'k met om de twee posts hetzelfde te herhalen, he mister.

*brengt hier nog eens wat gevulde glazen, waard!*

Восход-1 23 juni 2012 21:40

Jij krijgt je bier na de reclame. Heb je onze nieuwe tampons al gezien?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be