![]() |
BUB roept op: "stel u kandidaat!"
PROVINCIERAADSVERKIEZINGEN 2012: OPROEP
Op 14 oktober 2012 zijn er gemeente- en provincieraadsverkiezingen. Die dag zal u overal in België kunnen stemmen voor BELG-UNIE, het pro-Belgisch kartel waar de B.U.B. deel van uitmaakt. ![]() Ondanks het feit dat noch de partij, noch het kartel enige financiële subsidie ontvangt van de overheid (i.t.t. de traditionele partijen) en ongeacht het feit dat dit gaat om de vierde stembusgang in amper zes jaar gaat BELG-UNIE de uitdaging aan om overal in België lijsten neer te leggen. Meer concreet zal het zo mogelijk worden om – waar u ook woont – op ons te stemmen voor de provincieraden. Ook in het Brussels gewest (waar geen provincieraad meer is) zal BELG-UNIE in zoveel mogelijk gemeenten lijsten neerleggen. Wij zullen zo de ENIGE partij zijn die in héél België opkomt. Natuurlijk hebben we daarvoor nood aan handtekeningen én kandidaten. België is voor de provincieraadsverkiezingen ingedeeld in 68 provinciedistricten (infra). Om een lijst van kandidaten voor BELG-UNIE in een district te kunnen indienen zijn er 50 handtekeningen nodig van Belgen die in dat district wonen. U kan ons dus op twee manieren helpen: Door zelf op een lijst van BELG-UNIE te staan als kandidaat voor de provincieraad Door in uw provinciedistrict 50 handtekeningen te verzamelen (zie voorbeeldformulier in bijlage). Dank voor uw steun ! --- http://www.unionbelge.be/?p=5889 |
Aangezien de BUB de mening van de meerderheid van het land vertegenwoordigt, verwacht ik na deze oproep een landslide.
|
trolololololo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 86259 |
Citaat:
|
Als we nu eens met z'n allen op zo'n BELG-UNIE lijst gingen staan, en als we verkozen geraken 'wegens meningsverschillen' een eigen fractie vormen?
:twisted: |
als partij openbaar naar kandidaten hengelen geeft een ongelooflijk zielig beeld. "We vinden geen volk meneer, help ons"
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan niet direct een politieke partij voor de geest halen die zijn kandidaten niet openbaar ronselt maar enkel op uitnodiging. Misschien is dat iets voor een nieuwe politieke partij enkel bestaande uit logebroeders of dergelijks die nooit openbaar leden ronselen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 86282 |
Citaat:
|
De enige partij die overal opkomt?
En de PVDA dan? |
Ik weet het niet zo goed, maar ik denk niet dat de PVDA in alle provinciale districten van België zal opkomen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be