![]() |
Abolutie van prostitutie in Frankrijk?
http://www.liberation.fr/societe/201...itution_828699
Er zal weer veel tegen zijn en weinig voor, vooral bij de mannen. Die zouden wel eens gestraft kunnen worden voor betaald gebruik van vrouwen. Dat laatste is immers tegen de internationale wet op de rechten van de mens. Najat beseft wel dat het niet van vandaag op morgen zal mogelijk zijn, de abolutie. Maar hij wil er tenminste aan beginnen. |
Me dunkt dat je gewoon betaalt voor diensten.
Gaan ze de kinesist of masseur ook afschaffen? en trouwens, als deze moslim prostitutie wil verbieden, dan huwt men toch gewoon even tijdelijk? dat mogen zij toch ook? daarmee dat men in muzelmaanse landen geen prostitutie kent, en geen pedofilie ook niet. |
Citaat:
Citaat:
|
Een muzelmaans 35-jarig kind Ministerin van Vrouwenrechten maken. Echt iets voor de sossen.
Ze zullen er wel bij varen in la douce France. Maar 't is een schoneke zenne: ![]() |
Citaat:
Zinvol is wel om de criminaliteit die er rond hangt aan te pakken: de misdaadbendes en de maffia die erin betrokken is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat het gedoogbeleid zoals hier in België eigenlijk nog best is. Dat laat een goeie stok achter de deur in geval van misbruik en probeert niet om het niet-regelbare toch te regelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
[quote]
Citaat:
|
Citaat:
Staat in het artikel. |
Citaat:
Op Rechtse Westerse Witte mannen mannen moet je natuurlijk niet rekenen om de prostitutie aan te pakken Die zijn meer voor absolutie ipv abolutie. En ze moeten op geen € kijken. |
Het prostitutiedebat bestaat vooral uit mensen die hun eigen seksuele gecomplexeerdheid in normen en waarden proberen te gieten, omdat zij steigeren bij het idee van een seksualiteitsbeleving dat niet het hunne is.
Preutsheid geeft net zoals angst geen ruimte voor nuance. |
Citaat:
Ik spreek over zelfstandige prostituees zoals vb. Hot Marijke. Welke van haar mensenrechten worden verhinderd bij de uitoefening van haar beroep? Citaat:
|
Zeer pijnlijk ook zo'n verbod voor bejaarde homo's
|
Kom, kom. Hot Marijke als argument tegen prostitutieverbod is zoals Carapils als een argument tegen drooglegging.
|
[quote]
Citaat:
Ik weet niet od het verbod van Najat totaal zou zijn. Het staat nog in de kinderschoenen, haar aanpak. Citaat:
|
Citaat:
Misbruikende pooiers en mensenhandelaars kunnen hier wel gemakkelijker opgepakt worden dan bijv. in Nederland, waar men de prostitutie geregulariseerd heeft. Daar moet men echt harde bewijzen vinden van misbruik. Hier volstaat het om hem als pooier te klasseren om zijn business te ontmantelen. |
Citaat:
Het heeft hier een keerzijde. Pakweg chauffeur zijn voor een prostituee is strafbaar omdat men zogezegd pooier is. Dus kunnen prostituees vaak niet genieten van een deftige bescherming. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be