![]() |
Leve Die Mannschaft!
Droomfinale: Duitsland - Spanje en waarbij Spanje onderuit gaat!
Zet um op! ![]() Duitsland: :-P Kraftwerk Volkswagen De Harz Baureihe 052 Rheine Nena Ina Vogel aus Frankfurt (sorry dat ik niet terugschreef) en al die andere Mädschen Deutschland über alles. Spanje: :twisted: Alva Mijn eurocentjes Furie van Antwerpen Julio Iglesias Bloedbad van Naarden Stierenvechten Seat |
Nee, ik zou het fijner vinden als Spanje de finale niet haalt. :-P
Een finale Duitsland - Engeland, waar Duitsland uiteraard wint, liefst met een omstreden doelpunt, zou weer leuke commentaren inspireren. De Engelse humor vind ik wel beter dan de Spaanse. |
Citaat:
Mijn dochter is half-Engels. |
Citaat:
|
:cheer: Deutschland ist der geilste Club der Welt :cheer:
|
Zoals het er nu uitziet gaat de ploeg Von das Vaterland naar huis zonder beker en spelen Italië en Spanje de finale.
|
Citaat:
Zet um op! Schop die Spanjolen onderuit. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() |
Italie!!!!
|
Italia!!!!
|
(scheisse;)), desondanks succes Italië. Kortom niet alleen Nederlanders lijken meer op Duitsers dan ze toe willen geven, nu weet ik zeker dat ook voor Duitsers geldt. ;) (En ze speelden nu wel zo'n attractief voetbal:?.)
|
Italië terecht gewonnen, ze hebben met Balotteli de superspits die de Duitsers gisteren mankeerden. spijtig spijtig, maar het wordt toch nog een mooie finale zondag.
|
Italië speelt lekker voetbal. Rechttoe rechtaan: I love them. Niet dat ticki ticki van de Iberische boeren, die al jaren te hautain overkomen. Duitsland was ook leuk (en veel leuker dan vroeger), maar de ploeg is compleet stilgevallen.
En ja, Spanjolen moeten naar huis. Nooit gehad voor de euro en wereldkampioen. En nu spelen ze nog eens slechter ook. Vond het al spijtig dat het maar 1-1 was in de mediterrane groepsfase. |
Spanje was wel cool de laatste paar jaar, maar ik heb het toch wel eventjes gehad. Laat iemand anders maar eens winnen. Balotelli is een echte heerser. Stoerder dan dat kan je een doelpunt niet vieren. Geen janettedanskes, neen, gewoon tonen dat je een vent bent. Gaan voor die hattrick jongen, gaan!!!!
|
Vamos Squadra Azzura ! :-P
|
*Gniffel gniffel*
Dag Derk's droomfinale, dag mensen die net als altijd riepen dat Nederland in de poule des doods zat. |
Citaat:
|
Citaat:
Kroatië is het werkelijke slachtoffer van de "poule des doods" geworden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be