![]() |
Een leutig weekendje in Dessel.
Een leutig weekendje in Dessel. 8-)
Hier wat sfeerbeelden. http://www.nieuwsblad.be/article/det...-week#photoset |
Altijd leuk, zo'n verkleedpartijen.
|
Zaterdag er geweest met het Rode Kruis. Altijd een tof festival waar dat ik liefst heen ga om te helpen. Het publiek is daar zoveel aangenamer dan op bv. Werchter.
|
Citaat:
Je kunt het beetje vergelijken met de tijden van Torhout/Werchter |
Citaat:
Sinds dat ze dat soort zaken zijn beginnen programmeren gaat het van kwaad naar erger op RW |
Citaat:
Is er iets mis met "boenke boenke" muziek? Ik ga dit jaar naar Tomorrowland, voor het derde jaar op rij. Ik heb daar nog nooit boel gehad met de andere festivalgangers. Altijd een ontspannen sfeertje. |
Tomorrowland, het Oh oh Cherso festival. :rofl:
How low can you go ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar euh, teddy teddy |
Citaat:
Je bent er nog nooit geweest en je denkt alles te weten. Daar zijn niet meer oh oh cherso toestanden dan op het marginale graspop. |
Citaat:
boenk boenk boenk. Ik denk altijd dat er iets aan mijnen otto scheelt als ze dat soort muziek draaien. |
Citaat:
Het is natuurlijk veel meer dan dat. Kijk maar eens hoeveel stages er zijn op Tomorrowland. Raar he, zoveel podiums om enkel maar dat eentonige "boenke boenke" te laten horen... Ik heb op zich niks tegen Graspop, ik ken verschillende mensen die er geweest zijn. Maar kom je festival niet afschilderen als een heilig plaatsje zonder marginale toestanden. Tentsletjes heb je op elk festival, en al zeker op graspop. Ontkennen heeft geen zin want ik weet het van mensen die er geweest zijn. |
Een festival zonder tentsletjes is geen festival.
|
Citaat:
Ben je weer dronken? |
Citaat:
Op stage 2: boenk tss boenk tss boenk tss (en dan 96 keer herhalen) Op stage 3: ieeeep ieeeep ieeep (staan ze achter het podium nen barsjok van nen otto te trekken) omdat vervolgens weer verder te doen met boenk boenk boenk. :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
8-) |
Ik ga naar beide festivals, dus ja. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be