![]() |
Nieuw subforum over emigratie?
Heelwat Europese jongeren vluchten naar nieuwe opkomende landen, in Latijns-Amerika, Afrika en Azië.
The Financial Times heeft er een stukje over: Is it time for Europeans to migrate? Ikzelf ben een economisch vluchteling die naar Congo trok omdat er hier in Europa geen werk is, ofwel enkel mensonwaardig beestenwerk. De trend van de toekomst is niet de immigratie van niet-Europeanen naar Europa, maar van Europeanen naar andere continenten. |
Boeiend. Misschien een goeie draad om te zien hoe je in Aruba binnenraakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
-Wij betalen meer voor alles. -Wij worden bedrogen door iedereen. -Wij worden hier gezien als een superras - een verschrikkelijk racisme. |
Citaat:
|
Citaat:
Integreren, voor zover we dat al kunnen definiëren, is niet moeilijk. Ik doe zoals de meeste Turken en Marokkanen hier bij ons: men lere de taal, men ete de plaatselijke snacks, men vrije met lokale schonen, en men zoekt werk tot men het vindt. Dus al bij al, een makkie. |
Citaat:
|
Ik vind dat C2C een eigen draad verdiend.
|
Ik wilde in Australië blijven maar niet volgens hun regels ivm sponsering en punten enzo. Als ik gewoon als seizoensarbeider zonder sociale rechten had mogen blijven was ik daar gebleven maar neen : ze willen me enkel onder strikte voorwaarden en met sociale rechten. Kon ik evengoed terug naar België komen als het toch was om in een fabriek te werken of een gewone job te doen en op één plaats te wonen. Klote fascisten. (voor illegaal had ik de moed niet)
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommigen moeten zich blijkbaar nog in de Nederlandse taal integreren. :-) |
Citaat:
|
Location independence spreekt mij enorm aan.
|
Citaat:
|
Ik vind dat ook. Ik was gehaast en tegen dat ik mijn reactie las, kon ik geen wijzigingen meer aanbrengen.
We zullen ermee moeten leren leven dat zulke blunders je niet worden vergeven. Zeker niet door een moslimhatende racist. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zijn geen racisten maar mensen met enig moreel besef. Citaat:
Barbarijse zeerovers (uit Noord Afrika) De schrik van de Europese kusten http://nl.wikipedia.org/wiki/Barbarijse_zeerovers The Arab Muslim Slave Trade Of Africans, The Untold Story http://www.youtube.com/watch?v=8zM_MzkLKPY Citaat:
|
Citaat:
Waar zie jij een moslimhatende racist? |
Citaat:
|
Is men Congo in ook bang van dienen islam?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be