![]() |
Groen roept buitenlanders op om te stemmen
|
Bah, wat een walgelijke partij.
Campagne voeren in diverse talen, er komt zelfs een dame met een hoofddoek voorbij. Groen, de partij voor de allochtoon. Iedere autochtoon die hier op stemt moet achterlijk zijn. Hier zouden strenge straffen op moeten staan. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 86273 Groen: een echte Belgische partij met francofiele inslag. |
Tiens ze vergeten erbij te vermelden dat éénmaal ingeschreven de stemplicht geldt en dat ze dus elke keer net als elke Belg verplicht zullen zijn om te komen stemmen.
|
Citaat:
Ik moet er echt van kotsen. Geen grammetje verstand zit daarin. |
Zeg, wat een agressie.
Mensen met stemrecht mogen stemmen, he. |
Dat Groen über belgicistisch en fransdol is wisten we toch al langer dan vandaag?
Ps: Walgelijke vent Die Van Gezien. |
Onnozel racisten. Zolang er óók in het Nederlands gecommuniceerd wordt, is er toch geen enkel probleem, zeker?
|
groen is teminste duidelijk: ze zijn tegen integratie en tegen het leren van nederlands.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen betrekken is trouwens de beste manier om ze je taal te laten leren. |
Citaat:
Ik durf alleen niet te verwedden dat het de eerste bedoeling van Groen is om de mensen te informeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Wij zorgen voor de rest. |
Citaat:
Iedereen zwemt in het geld, dus kunnen wij makkelijk het ocmw van de wereld spelen. Nuja, dat denkt dom Woutertje toch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is natuurlijk het gevolg als je programma dat van Ecolo is, dan heb je vreemdelingen nodig om er op te stemmen.
Want buiten enkele Vlaamse wereldvreemden gaan ze weinig volk vinden om er op te stemmen. |
Ik mag ook stemmen in mijn gemeente als buitenlander
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be