![]() |
verkiezingen Nederland: de stemwijzer
|
1.CDA
2.Trots 3.VVD :-) |
Citaat:
Wat is de vraag ? Wat is Uw mening ? Mvg, ZB |
Citaat:
Stel maar voor hoor... |
Citaat:
|
Zo, dit is mijn resultaat. Kan iemand uitleggen wat Trots op Nederland, D66, VVD en dergelijke exact voorstaan?
PVV U bent het op 15 punten oneens PvdA Trots op Nederland SP Partij voor de Dieren GroenLinks D66 ChristenUnie VVD CDA SGP U bent het op 7 punten eens |
Christenunie en PvdA gelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus wat ? Een verenigd links en een verdeeld rechts of zoiets ? |
1) Trots op Nederland - u bent het op 13 punten oneens
2) VVD 3) PVV 4) CDA ... Christenunie - u bent het op 5 punten eens niet echt veel verschil tussen mijn top vier (de percentages liggen erg dicht bijeen...) |
Citaat:
|
ChristenUnie U bent het op 10 punten oneens
PvdA PVV CDA SP Trots op Nederland SGP Heel NL GroenLinks VVD Nieuw Nederland Partij voor Mens en Spirit Partij voor de Dieren Lijst 17 Partij één D66 Piratenpartij U bent het op 5 punten eens |
1) SP
2) PVV 3) PvdA en minst van allemaal uiteraard de VVD, voorlaatste de Piratenpartij en derde laatste D'66. Zoals verwacht. |
Partij voor de Dieren U bent het op 11 punten oneens
PvdA GroenLinks SP ChristenUnie PVV D66 Trots op Nederland CDA SGP Piratenpartij VVD U bent het op 9 punten eens |
Persoonlijk heb ik als liberaal altijd tussen D'66 en de VVD gezeten, maar nu is mijn top 4 PvdA, CDA, VVD en D'66:oops:.
Nu was ik altijd een liberaal en een centrist, vandaar dat ik mezelf ook tussen VVD en D'66 positioneer. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
SP U bent het op 2 punten oneens
PvdA GroenLinks Partij voor de Dieren Heel NL Trots op Nederland Partij voor Mens en Spirit Lijst 17 PVV ChristenUnie D66 Nieuw Nederland Partij één CDA VVD Piratenpartij SGP U bent het op 9 punten eens |
Licht schokkerend, al denk ik dat ik het op fundamentele punten oneens ben met GL.
GroenLinks - U bent het op 14 punten oneens Partij voor de Dieren PvdA D66 SP PVV SGP Nieuw Nederland Trots op Nederland ChristenUnie VVD Partij één Piratenpartij Partij voor Mens en Spirit Lijst 17 CDA Heel NL - U bent het op 8 punten eens |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be