![]() |
Dit forum is te rechts en onverdraagzaam geworden voor mij.
|
Verlaat ge dit forum?
|
Dat dit forum vol met rechtsen zit is niets nieuws.
|
Citaat:
Altijd denken dat ze het reeds beter weten die jonge knaapjes hé. Het zal u leren en in de toekomst voorzichter doen zijn! |
Euh Spelev, die gast die u daar zat uit te maken, die "la vache qui rit", dat is gene rechtse.
|
EN, ik zou hem serieus afgeblaft hebben als ik geloofd had dat gij echt dyslexie had. Daarmee lachen past niet. Maar daarvoor maakt gij net niet genoeg fouten. Van Bloxbuster zou ik het wel meteen aannemen :D
Onverdraagzaam dat wij rechtsen zijn, ge hebt er geen gedacht van! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't is dus niet omdat je weinig fouten maakt, dat je daarom geen dyslexie kunt hebben. Wie ben jij eigenlijk om te oordelen of iemand al dan niet dyslexie heeft? Wat heb je gestudeerd dat je op basis van enkele forumposts een gedegen diagnose kunt stellen? |
Citaat:
|
wat kan mij dat schelen, volk genoeg op dit forum.
topics als deze worden doorgaans opgestart door mensen die aandacht willen. zo hopen dan reacties te krijgen �* la 'blijf toch hier want je bent zo tof' en dan voelen ze zich weer even goed. |
Citaat:
Echt heel erg jammer dat je die 2 laatste venijn-druipende zinnen er aan moest plakken, voor de rest was uw post zo verhelderend en informatief. Zo dacht ik altijd dat dyslexie betekende dat je de fouten gewoon niet kunt zien staan, al herlees je ze tien keer. Ik heb dus weer wat bijgeleerd, waarvoor dank. |
Citaat:
Ik was nu een tijdje op mijn gemak. 'k Zal maar opnieuw mijn fileermeske slijpen om blokkers mee uit te benen. :( |
Citaat:
|
Lever ons niet uit aan het klootjesvolk, spelev ! ;)
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be