![]() |
Stijlvolle forumverschijningen
Beste forummers,
Wie hier, los van politieke overtuiging, tempo van productie persoonlijke aanvallen, leeftijd, mening over het aantal dode Joden tijdens WOII, religie, ... heeft een stijlvolle forumverschijning? Daarmee bedoel ik de schermafbeelding, onderschrift, nickname, manier van tekst bewerken (niet manier van schrijven, wel uiterlijk van tekst!), en dit alles in combinatie met elkaar? Kortom, wie kan hier zichzelf elegant brengen? Partijavatars zijn bijvoorbeeld not done. Oranje petten van Adidas ook niet. |
Knipp heeft stijl.
|
Lunokhod ook.
|
Bocxoa-1 is zo stijlvol, dat hij me ongestraft een "bejaarde homo" mag noemen
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=99 Hij heeft ook een voorname filmkennis, kleding en interieur, zoals blijkt uit het onderstaande commentaar op mijn avatar: Citaat:
|
|
Ding is dat de Kreuners totaal geen stijl hebben.
|
yup , klopt :thumbsup:
|
1 Bijlage(n)
Het is een komplot, Kallikles die m'n vragen intelligent vindt, en nu heb ik ook al stijl.
Roger Verhiest ontbreekt nog, om me te vertellen dat ik foutloos schrijf :mrgreen: Karaktermoord door vleierij : |
Mijn avatar en onderschrift trekken op niets, maar ik tracht altijd zoveel mogelijk mijn tekst te verzorgen (alinea's etc) dat hij leesbaar blijft.
Hoeveel punten levert dat op? Ben ik erdoor? |
Stijl is een kwestie van smaak en appreciatie. Uiterst subjectief dus.
|
Citaat:
De klare lijn die zijn posts kenmerkt doet me zelfs vermoeden dat hij de reïncarnatie van Hergé is. |
Citaat:
|
Citaat:
Nog los van de meesterlijke persoonlijke aanvallen en de sardonische humor.. |
Ik ben niet geduldig genoeg om voor een deftige opmaak te zorgen vanop een smartphone. Daarbij ben ik hier om reacties te krijgen, niet om ze te geven.
|
De stijl van Bocxoa-1 is nogal steil
|
Marxmannetje.
|
Citaat:
|
Marxmannetje is intelligent, maar waarom hij ook stijlvol is snap ik niet.
|
C2C en Eberhard Leclerc hebben een scherpe, duidelijk herkenbare stijl. Ze zijn "sterke merken". Egmond Codfried ook.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be