![]() |
Natuurlijk een studie van Belfius!
http://gva.typepad.com/standpunt/201...4-oktober.html
Eerst het geld van de gemeenten vergokken en dan studies maken en versobering prediken. Daar heb ik geen studie voor nodig, alweer weggegooid geld. |
Ge hebt gelijk - ik dacht juist hetzelfde toen ik het las (lang voor gij in uw jihad tegen het verstand het hier poste, nb)...
Wat zeggen ze van een kapotte klok? Ah ja, zelfs die heeft twee keer per dag gelijk... |
En t moet ook gezegd worden dat de losers van de traditios dat 'vergokken' allemaal leuk vonden toen ze vette (maar kortzichtige) dividenden van kregen... dus de schuld ligt op zijn minst evenzeer bij de sp.asten, CD&Vis-noc-Vleeser en de nep-liberalen als de managers van Depfius...
|
Om niet eens te beginnen over de fransen, en de onderkruipige manier dat onze 'staatsmannen/vrouwen' huisnegerke gespeeld hebben voor Parijs...
|
Citaat:
Wat mijn jihad tegen "gezond verstand" betreft, kan jij nooit last krijgen!;-) |
De Vlaamse gemeenten moeten eendrachtig foert zeggen tegen die illegale federale overheid. En inderdaad, Belfius, Dexia of hoe ze zich ook willen noemen, hebben niemand lessen te leren.
|
Citaat:
|
Het geeft wel de simpele waarheid over Paars : erger dan de crisis !
Zie de Tijd vandaag, vooraan. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be