![]() |
De autoverkoop crasht
Citaat:
Een pertinente reactie online van een lezer (Knack.trends): De communistische ( PS ) auto-jaloezie-taks die 200miljoen euro moest opbrengen in de begroting, zorgt voor 50-100miljoen euro extra tekort!!!! resultaat is negatief op de begroting!!!!! Iedereen die niveau middelbaar onderwijs economie gevolgd heeft wist dit! Dit is bewust onze welvaart vernietigen, in het belang van het oprukkende communisme in dit land. De volgende begrotingscontrole zou ik ook uitstellen tot na de verkiezingen als ik nu in de regering zou zitten... |
Tja het is hopeloos met dergelijke achterlijke mensen in de regering nog verder te doen.
Geef ze een staande ovatie....voor hun dwaasheid. |
Men was nochtans een hele tijd geleden verwittigd, naja de NVA voorspelde/berekende het voorzichtig...
Citaat:
|
:cheer:
gedaan met de subsidiering van die overgedimensioneerde stadstractoren en ander plaatsnemend tuig... Ja,de goedkope import-autofabrikanten zullen hiervan garen spinnen(dat is eenvoudig vast te stellen buiten op straat).. Maar dat zou in ieder geval toch gebeuren...met of zonder "maatregel"....Ik noem dit een versnelde sanering... NU inderdaad wat minder ontvangsten...maar vergeten we niet...eigenlijk is het goed dat de staat weinig verdient aan iets wat toch moet stoppen....de vervoerschaos... (ja Kelt beschouwt Volvo,excuseer Geeley Gent en Ford Genk als verloren zaken zodra de overheid geen centen meer geeft.....:-( ) |
Crisis = mensen rijden langer rond in hun oude wagen en bedrijven laten personeel lager rondrijden met hun leasewagen (4 of 5 jaar ipv 3 jaar) of geven er gewoon geen meer.
|
goed zo, kunnen gezondere industrieën wat meer boomen.
|
Citaat:
Crisis dat is uw huishypotheek niet meer kunnen aflossen en in een caravan gaan wonen en elke 2-dagen naar de gaarkeuken om eten. |
Citaat:
Wat een hysterie, vast een garagist van een luxe-merk die eindelijk nattigheid begint te voelen. Grappig.8-) |
Citaat:
|
De auto in zijn huidige vorm mag van mij helemaal verdwijnen.
Daar is hij dus al aan begonnen:cheer: |
Citaat:
|
Volgens bepaalde bronnen gaat volvo ook een deel of geheel stil gaan leggen.
En merkverdelers vinden geen opkopers meer voor hun overnames te kunnen doen, bijgevolg verkopen ze dus ook geen nieuw wagens, vermits ze met de oude geen weg kunnen. Ikzelf ben ook een slachtoffer hiervan trouwens. Verlies op alle fronten tegelijk. |
Dit is een zoveelste bewijs van een verkeerde aanpak .
Men meent de mens zijn uitlaatklep en een beetje " verlangen naar beter " te moeten bestraffen en belasten . Het enige wat de mens nog motiveerd om te werken en om het beter te doen is een materiele opsteker , zo is er ook de het verlangen en consumeren van een mooie auto .maar dat moet zonodig afgestraft worden en over zijn balans heen gehoffen worden , en dan ...... klap de boel in elkaar . en de economie ook . Nu ik ben er helemaal niet voor te vinden om bedrijfswagens te misbruiken voor een beter belaste en vervalst inkomen . Maar de mens zijn drijfveer om iets mooi te hebben ontnemen ??????? Dat ze ook nog eens het vermogen belasten , en dan klapt alles in elkaar . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Het tijdperk van de auto nadert stilaan z'n einde. De bevolkingsdichtheid blijft stijgen. Door de globalisering daalt de koopkracht. Nieuwe wegen, als die er al komen, verzadigen binnen enkele jaren. De bevolking begint stilletjes aan in te zien dat het anders zal moeten. (Mensen zoeken werk bij huis, om de hoek of thuiswerk)De autosector zal inkrimpen en dat is een realiteit waar geen overheid iets gaat aan kunnen doen. De mensen werkende en ondernemende in die sector zullen zich moeten aanpassen. Een tramlijn tegenhouden gaat contraproductief werken.
De autosector is ook jaren zwaar gesubsidieerd geweest door het systeem van bedrijfswagens. Europa eist nu dat daar een einde aan gemaakt wordt. |
Citaat:
Zoiets filosofisch. Het geeft niet dat het één en al kwakkel is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be