![]() |
Vraag raak, ik heb m´n ego alvast gesmeerd
shoot! frietsaus tot wilde sex, en politiek dat in het midden van dat alles steekt!
|
Waarom ben je nog niet in bed?
|
Waarmee heb je je ego gesmeerd ? Heb je altijd al een ego gehad ? Groeit een ego ?
|
Waar woon je?
Hoeveel talen spreek je? Welk boek ligt er op je nachtkastje? |
Gebruik je die frietsaus bij je wilde sex ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat egos enkel groeien bij onzekerheid en bijhorende "bewijsdrang". Denk dus niet dat het aan ouder liggen wordt maar aan uw persoonlijke situatie. Wat ik wel vind is dat de meeste twintigjarigen denken dat de wereld aan hun voeten liggen (inclusief mezelf toen ik student was). Iedereen kent dat zorgeloos gevoel wel, maar of dat iets te maken heeft met grote egos betwijfel ik. |
Citaat:
Spreek Engels, Spaans, Frans en leer nu Duits. In Berlijn is er een overvloed van tweedehands Engelstalige boeken. Ik heb er een 80 tal gekocht voor een appel en een ei onlangs. 1 van de boeken had ik in een week uit omdat het zo grappig en verslavend was: "A year in the merde". Momenteel zit ik in "Take it like a man" van Boy George. Geen fan van de man z´n muziek maar het boek is redelijk entertainend, net zoals de meeste autobiografien van rock/popsterren die aan de drugs zaten. |
Citaat:
Sauzen zijn serieus niet geapprecieerd alhier. Mis vooral american en joppiesaus. In pittabars zijn er doorgaans drie sauzen (pikant, knoflook, en normaal). Wanneer men vraagt welke saus ik wil zeg ik altijd in m´n slecht Duits: "ein bisschen von allen". Heb 1 keer friet gegeten sinds een klein jaar, en was Duitse friet. Eerste wat ik doe als ik in Belgie ben is altijd om friet gaan of de friteuse aansteken. Voor de rest mis ik niks culinair ofzo buiten de Gouden Friet. |
Vanwaar en waarom je nickname?
|
hou je van mijn muziek?
|
Is er een belgische kolonie in Berlijn ? komen belgen samen in bepaalde cafés ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben je gelovig?
Wat voor kousen draag je gewoonlijk? Hoeveel keer per maand neem je een bad? Heb je een partner, en is het een hij of een zij? Welke fysische eigenschappen moet je partner bij voorkeur hebben? Voor welke criminelen kan je begrip hebben, in welke omstandigheden? Ben je een frequent gebruiker van post-its? |
Citaat:
-Ik neem graag een bad omdat lezen in bad leuk is. Jammer genoeg te weinig tijd ervoor. Om de drie, vier weken een keer. In de winter vaker. -Ik heb een partner momenteel maar het ziet er niet rooskleurig uit. Ik val op alle vrouwen. Wat ik wel niet aantrekkelijk vind is te slank, of geblondeerd haar. Zuiderse en Oosterse vrouwen hebben wel ietsje meer vind ik. -Post-its en krabbels voor het leven! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben je al eens in het Vietnamees restaurant "Goodmorning Vietnam" gaan eten?
http://www.good-morning-vietnam.de/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be