![]() |
Wat als Jezus,Mohammed of Bhoedda morgen zouden terugkeren ?
Wat zou de huidige maatschappij vandaag aanvangen met deze historische figuren ?
|
Nu: ik ben er en ik word al 38 jaar lang in de maling genomen.
|
Ik denk dat Jezus Israelische legeraanvoerder wordt
dat Boeddha op verlog gaat bij de Dalai Lama en Mohammed vervangt gewoon Osama en gaat in zijn grot wonen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mohammed krijgt zeker en vast een lobotomie of tenminste een chirurgische ingreep om zijn hersentumor te verwijderen.
Dat zal dus al een slok op de borrel schelen. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik verkondig Gods Rijk in de microkosmos, met oneindig veel Goden = de microwezentjes, die ook werkelijk bestaan. Dus het tijdperk der fantasie is voorbij. Maar ook leeft de mens zelf innerlijk in de hemel en heeft dat ook altijd al gedaan. Kortom: ook de mensen zijn Goden en zijn onsterfelijk en leven eeuwig in de hemel. Dus ook openbaar ik Gods hemelrijk. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html Met Mij is een totaal nieuwe tijd aangebroken en is het verleden voorbij. We gaan het heelal veroveren en ombouwen tot een ruimtevaartcultuur voor de komende triljoenen jaren. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Veel beter dan de wetenschap haar onzin zou kunnen bewijzen. Dat laatste hangt van pure ellende aan elkaar. DE WETENSCHAP KAN NIET ECHT GOED VERKLAREN 1 - de wetenschap kan niet echt goed verklaren waar de oerknal vandaan komt. En ook niet wat er nu vóór die Oerknal was. 2 - de wetenschap kan niet echt goed verklaren waarom die oerknal nu juist atomen heeft opgeleverd. 3 - de wetenschap kan ook niet echt goed verklaren hoe het leven uit de dode natuur heeft kunnen komen. Dat wordt dan maar met toeval “verklaard”. 4 - de wetenschap kan ook niet echt goed verklaren hoe onze geest uit onze hersenen heeft kunnen ontstaan. 5 - En de wetenschap kan al helemaal niet verklaren waar de idee van God als absolute Geest bij de mensen vandaan komt. (Dat zou dan slechts een grillige afwijking van de hersenen zijn) Dit alles kan ik met mijn atoomtheorie wel verklaren. Namelijk door de hele boel om te keren: het heelal is niet ontstaan uit het NIETS via een oerknal, maar uit Gods Geest, die bestaat als een oneindige reeks van hogere culturen in de microkosmos. Het hogere komt niet uit het lagere, maar het lagere uit het hogere, dwz de evolutie is in wezen emanatie, dwz het lagere komt uit het hogere voort. |
Citaat:
Jij noemt het nog een theorie, zij als DE waarheid, dat is wel een verschil. |
Wat als?
Check de film "The Man from Earth" prachtig concept http://www.youtube.com/watch?v=lVMhEAI3pvg |
Mohammed zou geïnterneerd geweest zijn voor moord, foltering en seks met minderjarigen. Jesus en Gautama zouden dorpsgekken zijn die niemand ernstig neemt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ook komt theorie van THEO = GOD. Het is de openbaring van de heilige geest, die bewijst dat inderdaad Gods Geest in alles werkzaam is, niet alleen onbewust in de natuur als de natuurwetten, maar ook bewust bij de microwezentjes. Mijn atoomtheorie gaat het gammele heelal van de wetenschap verre en verre te boven, laat staan het christendom en andere religies. |
De onbewuste geest van de natuur nogal :-)
Uw atoomtheorie? Ah met uw microwezentjes... Ik heb indertijd wat van uw schrijfsels gelezen over de relativiteitstheorie en moet zeggen... "Als ge het ni snapt, is da geen bewijs dat ge slimmer zijt" On topic: Als jezeke terugkomt en de christenhonden vliegen niet omhoog, is er iets grondig mis met hun theorie ;-) |
Citaat:
Citaat:
Maar goed: een klein licht is niet veel gegeven. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be