![]() |
Stelling: negeerlijsten moeten afgeschaft (verboden) worden
Als je op een forum komt (leest of schrijft), is het onnozel van negeerlijsten te gebruiken. Je leest best ieders mening om eenieder zo goed mogelijk in te schatten. Ook degenen die qua ideeën mijlenver van je liggen. Anders blijf je best weg van dat forum. Als je alleen maar je eigen ideeën wilt lezen, moet je een ideologisch forum opzoeken. Ik negeer niemand, zelfs niet hollande (ex-sarkozy en le pen in spe). ;-)
|
Akkoord.
|
Ik persoonlijk doe het niet maar ik kan wel inzien waarom sommigen het doen.
|
Negeerlijst is een luxe als
1 je iemand niet wil lezen, zelfs niet toevallig 2 Mod zijn werk niet doet Ik gebruik ze sinds de laatste maand van mijn achtjarige carrière hier |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe weet jij wat iemand zal schrijven? |
Wie ligt er nu wakker van negeerlijsten. Negeer die toch
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind trouwens dat nadenken het best lukt wanneer er contraire ideeën opduiken, waar ge het absoluut niet mee eens zijt. |
Citaat:
Is er soms een regel die zegt dat j e hier iedereen moet lezen? De trollen en de zeveraars incluis? |
Citaat:
Je moet de negeerlijsten van een ander niet afpakken, het volstaat ze zelf niet te gebruiken. Maw er is natuurlijk weer geen enkel probleem, alleen weer veel nutteloos lawaai. |
Citaat:
Niemand heeft het recht om ons ongevraagd zijn mening blijvend in het oor te schreeuwen, meningen moeten 'vermijdbaar' zijn. In die zin is een negeerlijst een handig hulpmiddel om meningen te ontlopen. Meestal is dat uiteraard belachelijk, zoals jij zegt, want waarom kom je anders op een forum (dat je eigenlijk op zichzelf al kan vermijden) Toch is het vaak praktisch om tijd te winnen door meningen van absolute onzinverkopers te verbergen. Negeerlijst is dus gewoon een extra hulpmiddel, je hoeft het niet te gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
100% gelijk..
negeerlijstjes zijn voor kleuters en pubers.. Het lezen van irriterende en provocerende reacties is goed voor het uitbouwen van een sterk en rustig karakter..toegegeven, bij mijn is het nog steeds in proces in wording..:-D |
Troost jullie, degenen die op mijn negerlijst terechtkomen verdwijnen gewoonlijk binnen de kortst mogelijke termijn van het forum.
Hoe het komt weet ik niet, maar mijn muis verslijt er alvast minder snel door. |
Citaat:
(wat negeerlijsten betreft....ik stond op het punt er ene aan te maken, maar was eigenlijk benieuwd of de forummer nog verder zou durven gaan...dus geen negeerlijst dan maar anders bleef ik op mijn honger zitten..... :-) ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be