![]() |
NVA lukt leutig in het frustreren van kleine Rompuy
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120701_044
titel: Van Rompuy: 'CD&V geraakt gedegouteerd van cinema tussen SP.A en N-VA' De titel laat die frustratie niet vermoeden, maar let even op de volgende uitspraken: Citaat:
zo lang al parlementair, helaas nog niet of zeer weinig minister geweest, de partij gaat achteruit van ik kan niet meer ... en nu gunt de populairste jongen van de klas hem zelfs geen blik meer. Fijn zo !! Ander en beter !! Niet alleen in de federale regering, maar ook in de Vlaamse, in de provincies èn in de gemeenten; En vooral ook bij de tsjeven zelf: de oude krokodillen er uit en een paar jonge Vlamingen in de plaats; kwestie van toch nog iets van oppositie te hebben. hier zie, de volledige tekst, want straks werkt de link(s) niet meer: Citaat:
|
Is de zoveelste verkiezingsnederlaag van CD&V weer eens in het zicht? Ja, dan wordt Ericske, broerke van, altijd achterbaks en venijnig.
Ericske zou beter eens de conclusie trekken dat hij als polticus een mislukkeling geweest is die mee de CD&V de vernieling heeft ingereden en er de brui aan geven. Van enig inhoudsvol werk kan je hem in ieder geval niet verdenken. |
27 jaar vlaams parlement.
Die kerel heeft begot nog nooit van heel zijn leven gewerkt. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Over de MR heeft Eric - ik heb BHV gesplitst - Van Rompuy, broer van, daarentegen niet veel te zeggen. Die voeren in Zaventem reclame met volgende slogan:
Bijlage 86403 |
Citaat:
|
Citaat:
Eric ziet de bui al hangen ;-) |
De tjeven worden zenuwachtig, het einde is van deze verraderspartij is in zicht. :twisted:
|
ZaliG ook de link van Eric naar zijn eigen Afgang interview in terzake
Ik piste in mijn broek vh lachen Die knul heeft echt geen link met de realiteit |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be