![]() |
Ik verhuis naar Duitsland
Duitsland is de toekomst, Duitsland is een zeer goed land
check de video http://www.thenextentrepreneur.nl/pr...riam-aaras.htm Duitsland is ook een pionier van alternatieve energie |
Duitsland kan ook serieus teleur stellen. Ze waren een van de eersten om de dictatuur in Paraguay te erkennen zopas bv. Zal wel iets te maken hebben met hun banden met daarheen gevluchte Duitsers en diens banden met de oligarchie.
Maar langs de andere kant is Duitsland het land dat zich het minst neerlegt bij een door de VS geknecht Europa, en op die wijze een hoop voor de rest van het continent. Wel hard werken, alles georganiseerd, en in de pas lopen hé Moor. |
|
Citaat:
|
Citaat:
De man in het filmpje overdrijft weliswaar wat met zijn lofzang, maar alles wat hij zegt is wel waar. Duitsland moet zowat het meest milieubewuste land ter wereld zijn en heeft een enorme groene lobbygroep. In Beieren bv. kun je geen boerderij of huis voorbijrijden waar geen zonnepanelen op liggen. En dan geen 8 stuks, maar echt hele daken vol. Ook typerend: als je in Limburg de grens oversteekt staat de eerste windmolen zo'n 100 meter achter de Nederlands/Duitse grens. |
Citaat:
|
Citaat:
Het bier is in Duitlsand wel wat minder dan in België, maar aan de andere kant hebben ze dan weer wel van die super-de-luxe bordelen. Daar kijk je je ogen wel uit. 8O Voor verstokte vrijgezellen is een verhuis naar Duitsland dus wel te overwegen. :oops: |
Citaat:
![]() Europe's "biggest hole" and largest, most destructive open-pit coal mine in Germany by 2composers, on Flickr |
Citaat:
Duitsland is inderdaad kampioen in het zichzelf een groen geweten aanpraten... |
Citaat:
|
Citaat:
Deze topic gaat over het milieu en over duurzame energie Blijf on the topic Ik kan ook een potje Duits dus Duits is alvast geen struikelblok voor mij |
Citaat:
|
Interessanter is gewoon om in Limburg pal op de Duitse grens te kamperen, bij Petrick en Jehan.
|
Citaat:
|
Deutschland hat ewigen Bestand,
es ist ein kerngesundes Land. |
We zullen je missen, Moor, maar misschien verdienden we je niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Allee, saluukkes , en amuseert u.8-) |
Citaat:
|
Ik stuur mijn kinderen reeds jaren op taalkamp in Beieren. Ik hoop dat ze ooit met een Duitse trouwen en dit ziek land verlaten.
We hebben een tijdje getwijfeld om ons te vestigen in de buurt van Aken, in de streek van het Hurtgenwald.. We krijgen steeds meer spijt dat we dat destijds niet hebben gedaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be