![]() |
Paniek bij VLD verergert; Trutteboom ontkent burgeroorlog in 'hare' Anvers
Tja, dat komt ervan als ge als carpetbagger mensen die jaren lang gezwoegt hebben voor de partij buitenwipt enkel omdat ze niet in uw nieuwe 'styling' passen...
Bravo aan de O-VLD leden die in Merksem 'No Pasaran' gezegt hebben tegen de Minister voor Fascisme gestemd hebben; een lijst waar er plaats is voor een trien als Phaedra Hoste, die zelf gezegd heeft dat politiek niet haar ding is en wiens enige kwalificatie borsten hebben is, maar niet voor Bungeneers die onder andere ervaring en goed werk op zjn CV heeft, dat is te belachelijk voor woorden... En, Trutteonkruid, bedankt voor de extra stemmen voor N-VA, want de kiezer smaakt geen partijen die intern verdeeld zijn... good riddance to bad rubbish... |
Dat ontlokt dan weer een verbaasde reactie aan Bungeneers: 'ALs er al niet naar de partijleden geluisterd wordt, wat zou de partij dan naar de kiezers luisteren?'
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120701_032 exactly |
Tja, hij heeft gelijk - maar O-VLD luistert ook niet naar zijn kiezers, enkel naar Alien Di Rupo; want hij mag de postjes uitdelen... en huisnegerpartij tot en met.
|
ik ben in feite wel pro Trutty, toch een relatief bekwame politica, maar inderdaad onze Bart zal een full strike doen volgens mij. EN ik gun het hem, dat die arrogante sossen eens moeten toegeven dat ze in feite 'loozers' zijn. Als signaal naar de Waalse kiezers kan het ook indruk maken, dat de economisch grootste stad van Belgie, kiest voor hun grootste vijand.
Het beste dat ze kan doen, is al de deur openzetten voor BDW en zeggen tijdens de verkiezingen al, van wij gaan samen met Bart voor een democratisch rechtse overwinning. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij heeft ze geen kleren aan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
haar couturier? Coiffeur? |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
spijtig dat annemie haar oude propaganda niet ken recycleren in oktober
Let vooral op de bekwaamheid: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik denk dat de kans heel groot is dat ze nog iets in de trend zal zeggen van we gaan samen met BDW voor een democratisch rechts stadsbestuur. Maar wel nadat de kieslokalen zullen gesloten zijn. |
Citaat:
|
Zou De Wever - om de afgang van de VLD compleet te maken - Bungeneers geen plaatsje op de N-VA lijst kunnen geven? :lol:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be